ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 96 و سال 96

استخدام تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 96 و سال 96

استخدام تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 96 - اگر در جستجوی آگهی های جدید استخدام تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 96 هستید ...

اگر در اردیبهشت96 و خرداد96 قصد دارید در زمینه تدریس و اموزش فعالیت داشته باشید ....

اگر با آموزشگاههای تدریس خصوصی، موسسات تدریس خصوصی و مراکز فعال در زمینه آموزش در منزل برای جذب شاگرد تماس گرفته اید و تقاضای استخدام نموده اید ولی موفق به کسب درآمد از کار تدریس نشده اید ...

به جای جستجوی بیشتر اگهی های استخدام تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 96 راهکار بهتری برای پیدا کردن شاگرد تدریس خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس به شما معرفی می کنیم.

اگر می خواهید در اردیبهشت 96 و خرداد 96 از تدریس درامد کسب نمائید، در همین سایت عضو شوید و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس خواهند گرفت.



حتما بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. این وب سایت بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید آن به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در صفحه اصلی همین سایت (برای مشاهده بر روی عبارت ایران مدرس کلیک کنید) مدرسینی را می بینید که آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند. درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس ویژه ثبت نموده و تبلیغات تدریس خودتان را بیشر و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار دهید. برای مشاهد لیست کار مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

برای کسب درآمد بالا از کار تدریس در سال 96 جستجوی آگهی های استخدام تدریس را متوقف کنید. اگر بخواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، به صورت مستقل آگهی تدریس ثبت نموده و شاگرد جذب کنید به نفع شماست. در حالتی که در یک آموزشگاه یا موسسه تدریس خصوصی استخدام شوید، هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ تدریسی را باید به آموزشگاه پرداخت نمائید. ولی اگر خودتان آگهی تدریس ثبت کنید، ممکن است برای درج اگهی تدریس ویژه در ابتدای کار مبلغی پرداخت کنید، ولی در ادامه کل مبلغ حق التدریس جلسات خصوصی را برای خودتان بر می دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه کسب درآمد از ثبت آگهی تدریس و جذب شاگرد مقالات زیر را مطالعه نمائید.


 













عبارتهای کلیدی: استخدام تدریس خصوصی اردیبهشت و خرداد 96، آگهی استخدامی جدید مدرس خصوصی، دعوت به همکاری تدریس اردیبهشت96 و خرداد96

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 522 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image