ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی فشار مالی کمر دانشجویان استرالیایی را خم کرد (26 تیر 92)

فشار مالی کمر دانشجویان استرالیایی را خم کرد (26 تیر 92)

نرخ ثبت‌نام دانشجویان استرالیایی در دانشگاه‌ها طی 150 سال اخیر به بالاترین حد رسیده اما بیشتر آنها اکنون با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آمار نشان می‌دهد که در حال حاضر درآمد دانشجویان استرالیایی به زیر خط فقر رسیده در حالی که حجم بدهی مالی آنها طی شش سال اخیر 30 درصد افزایش یافته است.



بسیاری از دانشجویان استرالیایی پس از فارغ‌التحصیلی سال‌ها باید بدهی‌های تحصیلی خود را بپردازند که این امر آنها را با مشکلات مالی بسیاری مواجه می‌کند.



بنا بر گزارشی که اخیرا از سوی دانشگاه‌های استرالیا و در خصوص وضعیت مالی دانشجویان بومی و خارجی در این کشور منتشر شده، بیشتر این دانشجویان بیش از هر زمان دیگری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و بیش از دو سوم آنها نگران وضعیت مالی خود هستند.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، ‌در این گزارش آمده است: این شرایط برای دانشجویان دارای خانواده‌های فقیر و با پیشینه بومی، دشوارتر است و عده قابل توجهی از آنها از مشکلات شدید مالی رنج می‌برند. در یک مطالعه روی حدود 12 هزار دانشجوی استرالیایی مشخص شد که هزینه‌های مالی نیمی از دانشجویان از درآمد آنها فراتر رفته است.



در این مطالعه مشخص شد که 80 درصد دانشجویان تمام وقت به طور میانگین هفته‌ای 16 ساعت کار می‌کنند و یک سوم آنها به خاطر کارشان معمولا کلاس‌های خود را از دست می‌دهند. همچنین 17 درصد از آنها نیز عنوان کردند که اغلب از خوردن غذا و داشتن سایر نیازهای اولیه زندگی محرومند.



در این مطالعه همچنین 50 درصد از دانشجویان مدعی شدند مطالبات شغلی بیش از حد روی بازده تحصیلی آنها تاثیر منفی گذاشته است.

کلمات کلیدی: دانشجویان استرالیایی، وضعیت دانشجویان استرالیایی، شرایط مالی دانشجویان استرالیایی، فشار مالی دانشجویان استرالیایی، نرخ ثبت‌نام دانشجویان استرالیایی، درآمد دانشجویان استرالیایی، تحصیل در استرالیا، شرایط تحصیل در استرالیا

آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image