ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حذف موانع تحصیل دانشجویان استرالیایی در آسیا (22 آبان 91)

حذف موانع تحصیل دانشجویان استرالیایی در آسیا (22 آبان 91)

در راستای سیاست‌های دولت فدرال استرالیا ، بیش از 10 هزار دانشجوی استرالیایی بورسیه تحصیلی و بیش از یک‌هزار دانشجوی دیگر از وام‌های ویژه دانشجویی بهره خواهند برد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بودجه 38.4 میلیون دلاری برنامه موسوم به «برنامه بورسیه همبستگی آسیا»، به دانش‌آموزان امکان استفاده از 5000 دلار وام جهت پرداخت هزینه تحصیلی ترمی و همینطور 1000 دلار جهت کلاس‌های آمادگی زبان‌های آسیایی را می‌دهد.


«کریس اوانس» رییس تحصیلات تکمیلی استرالیا می‌گوید: تدابیر بودجه‌ای دولت جهت آسان‌سازی و فراگیری اعطای بودجه‌های بیشتر به دانشجویان بهبود یافته است.


به گزارش پایگاه خبری «یونیورسیتی ورلدنیوز»، وی افزود: این برنامه «همبستگی آسیایی»، از 10 هزار دانشجوی جویای تحصیل و تجربه زندگی در یک کشور آسیایی حمایت می‌کند. همچنین این برنامه به دانشجویان استرالیایی امکان می‌دهد تا شبکه‌های حرفه‌ای و دولتی بلندمدت ایجاد کنند. ضمن اینکه تمامی دانشجویان استرالیایی در هر رشته دانشگاهی از بهترین حمایت‌ها در زمینه تحصیل در آسیا بهره‌مند خواهند شد.


در حال حاضر دولت استرالیا در حال همکاری با دانشگاه‌ها جهت افزایش هر چه بیشتر تعداد دانشجویان در دانشگاه‌های آسیا در راستای برنامه گسترش و تحکیم روابط این کشور با این منطقه می‌باشد.


وام دانشجویی دانشجویان در حال تحصیل در استرالیا تا سال 2014 از 1250 دلار حداکثر به رقم 7500 دلار افزایش خواهد یافت که مشمول دانشجویان فوق لیسانس در مناطق مورد حمایت دولت استرالیا می‌شود.


دانشجویان دیگر مجبور نیستند برای تحصیلات در موسسات اعزام دانشجو ثبت‌نام کنند در عوض به آنها مشاوره‌های آموزشی مرتبط با رشته‌ دانشگاهی مورد نظر آنان در دانشگاه‌های استرالیا داده خواهد شد.


«اوانس» در پایان اضافه کرد: دولت استرالیا در حال حذف موانع جهت تحصیل دانشجویان استرالیایی در آسیا می‌باشد.


کلمات کلیدی: موانع تحصیل دانشجویان استرالیایی، موانع تحصیل، دانشجوی استرالیایی، دانشجویان اهل استرالیا، تحصیلات تکمیلی استرالیا

آمار بازدید: 318 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image