ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی افزایش دانشجویان هندیِ جویای تحصیل در استرالیا

افزایش دانشجویان هندیِ جویای تحصیل در استرالیا

طی یک سال گذشته شمار دانشجویان هندی جویای تحصیل که برای پذیرش در دانشگاه‌های استرالیا اقدام کرده‌اند به دو برابر افزایش یافته است.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارشناسان استرالیایی می‌گویند: این افزایش شمار دانشجویان هندی برای تحصیل در استرالیا تنها با هدف مهاجرت به این کشور نیست بلکه به منظور یافتن محلی برای دریافت تحصیلات تکمیلی باکیفیت است.


در نیمه ماه سپتامبر 2013 میلادی صدور ویزای دانشجویان هندی برای تحصیل در استرالیا از 1987 مورد به 4148 مورد افزایش یافت.


در سال 2009 میلادی به دلیل تعطیلی کالج‌های تقلبی و افزایش سختگیری در قوانین صدور ویزا در رشته‌های حرفه‌ای و همین‌طور افزایش حملات نژادپرستانه به دانشجویان هندی در ملبورن، شمار درخواست‌های دانشجویان هندی برای تحصیل در استرالیا کاهش چشمگیری پیدا کرد. پس از آن سال بود که دولت استرالیا، فرآیند صدور ویزای تحصیلی دانشجویان خارجی جویای تحصیل در آموزش عالی را تسهیل کرد. دانشگاه‌های استرالیا همچنین تعداد بیشتری بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی در نظر گرفتند.


به گزارش ایسنا به نقل از شبکه ای‌بی‌سی، «ریان توماس»، نایب رئیس موسسه خدماتی آموزشی «Chopras» در دهلی‌نو با اشاره به این روند رو به رشد می‌گوید: دولت استرالیا برای بازسازی وجهه آسیب دیده خود واقعا کار بزرگی کرده است. البته تمامی این موفقیت را نمی‌توان صرفا به اسم استرالیا تمام کرد زیرا هند نیز طی سال‌های اخیر به دنبال رشد اقتصادی فراوان، میلیون‌ها نفر از ساکنان خود را از زیرخط فقر به طبقه متوسط آورده و امکان تحصیلات عالی را برای آنها فراهم کرده است.


توماس افزود: امروز دیگر دانشجویان هندوستان تنها برای اخذ اقامت به استرالیا سفر نمی‌کنند بلکه آنها به دنبال دستیابی به فرصت‌های تحصیلی برابر و باکیفیت هستند.

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image