ارتباط مستقیم با 30611 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات امتحانی اول دبیرستان دانلود رایگان نمونه جزوه عالی ریاضی دوازدهم تجربی مبحث مثلثات برای آمادگی امتحان نهایی

دانلود رایگان نمونه جزوه عالی ریاضی دوازدهم تجربی مبحث مثلثات برای آمادگی امتحان نهایی

در این بخش دانلود رایگان نمونه جزوه عالی ریاضی دوازدهم تجربی مبحث مثلثات برای آمادگی امتحان نهایی ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی را در ادامه مشاهده می کنید.



جزوه‌های متناسب با شرایط دانش‌آموز پلن ویژه برای بازدهی بالای شب امتحانی (مثلا برای دانش آموزی که تا شب امتحان چیزی یاد نگرفته، جزوه‌ای چکیده و گلچین از مطالب نمره بیار و حل نمونه سوال‌های قطعی امتحان ترم) کار می‌شود. ولی برای دانش‌آموزان قوی، جمع‌بندی حرفه‌ای و تمام نمونه سوالات با تضمین تشابه به سوالات امتحان نهایی همچنین برنامه‌ی ویژه و هدف‌دار برای نکته تست و سرعت تست‌زنی و آمادگی کنکور سراسری - در این جزوه مهمترین فرمول های مثلثات هم مرور شده است و مثال های متعددی به صورت تشریحی مورد بررسی قرار گرفته است. برای دانلود رایگان نمونه جزوه عالی ریاضی دوازدهم تجربی مبحث مثلثات برای آمادگی امتحان نهایی که توسط یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 285 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه جزوه عالی ریاضی دوازدهم تجربی مبحث مثلثات برای آمادگی امتحان نهایی(حجم فایل: 1435 کیلو بایت)
ارسال شده توسط علی عالمی (مدرس تخصصی دروس ریاضی و حسابان کنکور)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس ریاضی و حسابان کنکور (امتحان ترم + نکته تست کنکور)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image