ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه کنکور دانلود رایگان نمونه جزوه عالی و مفید کنکوری الکتریسیته ساکن از فیزیک یازدهم با مثال های فراوان

دانلود رایگان نمونه جزوه عالی و مفید کنکوری الکتریسیته ساکن از فیزیک یازدهم با مثال های فراوان

در این بخش دانلود رایگان نمونه جزوه عالی و مفید کنکوری الکتریسیته ساکن از فیزیک یازدهم با مثال های فراوان ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه را در ادامه می توانید مشاهده نمائید.



این جزو مربوط به الکتریسیته ساکن و بخش‌های بار الکتریکی، پایستگی و کوانتیده بودن بار الکتریکی و قانون کولن می‌باشد و به صورت تستی آموزش داده شده است. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های خصوصی فیزیک یازدهم حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. این جزوه مخصوص دانش آموزانی است که به صورت کنکوری آموزش می‌بینند و برای دانش آموزانی که در سال یازدهم هستند جزوه جداگانه و شخصی‌سازی شده دیگری ارسال می‌شود. برای دانلود رایگان نمونه جزوه عالی و مفید کنکوری الکتریسیته ساکن از فیزیک یازدهم با مثال های فراوان بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 448 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه جزوه عالی و مفید کنکوری الکتریسیته ساکن از فیزیک یازدهم با مثال های فراوان(حجم فایل: 6351 کیلو بایت)
ارسال شده توسط محمد پوررضا (مدرس درصدهای فیزیک 90، 83، 83، 74، 74، 71، 70، 70، 67، 65و63 کنکور)(مشاهده پروفایل مدرس) محمد پوررضا (مدرس درصدهای فیزیک 90، 83، 83، 74، 74، 71، 70، 70، 67، 65 و 63 در کنکورهای دو سال اخیر)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image