ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه بسیار مفید ریاضی عمومی دانشگاه - مثال هایی از مبحث دنباله ها با پاسخ تشریحی

دانلود جزوه بسیار مفید ریاضی عمومی دانشگاه - مثال هایی از مبحث دنباله ها با پاسخ تشریحی

در این بخش دانلود جزوه بسیار مفید ریاضی عمومی دانشگاه با عنوان مثال هایی از مبحث دنباله ها با پاسخ تشریحی ارائه شده است. در ریاضی عمومی دانشگاه مبحث دنباله از مباحث مهم و کلیدی است.


اگر در ریاضی دانشگاه سوال دارید از اساتید مجرب کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه کلیک کنید تا لیست اساتید را مشاهده نمائید.


در این جزوه سوالات جالبی از مبحث دنباله ها ارائه شده و پاسخ سوالات هم قابل مشاهده می باشد. به عنوان مثال در سوال اول جمله عمومی یک دنباله داده شده و گفته شده است که اگر بخواهیم فاصله جملات دنباله تا مقدار همگرایی آن کمتر از یک یازدهم باشد، کوچکترین عدد طبیعی n برای این منظور چیست؟ جواب این سوال و سوالات دیگر به صورت تشریحی ارائه شده است. در سوال دوم دنباله ای داده شده و گفته شده است که شرط نزولی بودن آن کدام است؟ بحث نزولی و صعودی بودن و همگرایی یا واگرایی دنباله ها در سوالات بسیار زیر مطرح می شود. در یکی از سوالات دیگر که جواب تشریحی آن هم ارائه شده است در رابطه با کرانداری و اکیدا صعودی بودن یک دنباله توضیح داده شده است. برای دانلود جزوه بسیار مفید ریاضی عمومی دانشگاه - مثال هایی از مبحث دنباله ها با پاسخ تشریحی بر روی لینک زیر کلیک کنید. 



آمار بازدید: 888 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود جزوه بسیار مفید ریاضی عمومی دانشگاه - مثال هایی از مبحث دنباله ها با پاسخ تشریحی(حجم فایل: 325 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image