ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی - معادلات دیفرانسیل و انتگرال با مثال و تمرین

جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی - معادلات دیفرانسیل و انتگرال با مثال و تمرین

در این جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی معادلات دیفرانسیل و انتگرال با مثال و تمرین ارائه شده است. قضیه میانگین برای مساحت، قضیه اساسی حساب دیفرانسیل و انتگرال و ... هم توضیح داده شده است.

اگر در زمینه معادلات دیفرانسیل و انتگرال یا سایر مباحث ریاضی دانشگاهی سوال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست اساتید را مشاهده نمائید.

در این جزوه ابتدا نحوه محاسبه جواب معادله ی دیفرانسیل توضیح داده شده است. سپس 3 مثال تشریحی از مبحث معادله دیفرانسیل مورد بررسی قرار گرفته است و تمریناتی هم در این زمینه ارائه شده است. در بخش بعد تمرینی در رابطه با محاسبه چند انتگرال ارائه شده و چند قضیه از جمله قضیه اساسی حساب دیفرانسیل و انتگرال ارائه شده است. در ادامه در رابطه با مشتق انتگرال و نحوه برخورد با آن مطالبی ارائه شده و گفته شده است که برای حل چنین مساله هایی دومین قضیه ی اساسی حساب دیفرانسیل و انتگرال بیان می شود. در پایان این جزوه خلاصه شده ریاضیات دانشگاهی از مبحث مشتق انتگرال مثالی به صورت تشریحی حل شده است.

برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2848 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی - معادلات دیفرانسیل و انتگرال با مثال و تمرین(حجم فایل: 1085 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image