ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود سایر دانلودها-سایر دانلودها سایر دانلودها دانلود رایگان فایل بسیار مفید با فرمت pdf با عنوان (چگونه رياضي را مطالعه كنيم؟)

دانلود رایگان فایل بسیار مفید با فرمت pdf با عنوان (چگونه رياضي را مطالعه كنيم؟)

در این بخش فایل بسیار مفید با فرمت pdf با عنوان (چگونه رياضي را مطالعه كنيم؟) برای دانلود رایگان ارائه شده است. اگر می خواهید در ریاضی نمره خوبی بگیرید مطالعه این فایل می تواند بسیار کمک کننده باشد.

اگر در درس ریاضی اشکال دارید از اساتید مجرب ریاضی کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست مدرسین خوب ریاضی خانم و آقا را ببینید.

بخشی از فایل:

1- در كلاس حضور داشته باشيد. به خاطر داشته باشيد كه مطالب رياضي به هم مرتبطند. بنابراين اگر جلسه اي را از دست بدهيد، مطالب مهمي كه در جلسات بعدي مورد استفاده قرار خواهند گرفت را از دست خواهيد داد. سر وقت در كلاس حضور داشته باشيد. گاهي اوقات نكات مهم در همان چند دقيقة اول كلاس مطرح ميشوند.

2- در كلاس خوب گوش دهيد و ببينيد. گاهي اوقات نكات مهم روي تخته نوشته نمي شوند و معلم فقط آنها را شفاهي بيان ميكند. به نكاتي كه معلم روي آنها تأكيد بيشتري دارد و از نظر او مهم مي باشند، توجه بيشتري داشته باشيد. هر چه موضوعي از نظر معلم مهمتر باشد، همان قدر احتمال اينكه در امتحان از آن موضوع سؤال مطرح گردد، بيشتر مي شود.

3- سؤال بكنيد. اگر چيزي را نفهميديد از معلم ریاضی بپرسيد و از او بخواهيد تا آن مطلب را بيشتر توضيح دهد. شما به خاطر همين امر در كلاس حضور داريد! در اغلب موارد شما يگانه كسي نيستيد كه آن مطلب را نفهميده است. بنابراين با سؤال كردن، به ديگران نيز فرصت ميدهيد تا آن مطلب را بفهمند. البته با اين امر به معلم خود نيز لطف كرده ايد، زيرا او را متوجه كرده ايد كه آن مطلب را دانشجويان به طوركامل درك نكرده اند و نياز به توضيح بيشتري دارد.

4- زمان كافي براي مطالعه و حل تمرينات در نظر بگيريد. به طور معمول مطالعه رياضي زمان بيشتري در مقايسه با مطالعه دروس ديگر به خود اختصاص ميدهد. به خاطر داشته باشيد كه حل تمرينات زمان بيشتري از آنچه كه تصور ميكنيد از شما خواهد گرفت. با در نظر داشتن اين نكته، براي مطالعه دروس خود برنامه ريزي زماني كنيد.

5- تمرين، تمرين، تمرين. تمرينات بيشتري حل كنيد. خودتان را محدود به تكاليف تحويلي معلم نكنيد. هر چه تمرينات بيشتري حل كنيد، به همان ميزان موفقيت شما در رياضي بيشتر خواهد بود. در ضمن، چگونه تمرین حل کردن برای ریاضی هم مهم است و باید روی سوالات فکر کنید، جواب ارائه دهید و بعد پاسخ درست را ببینید. يگانه راه يادگرفتن نحوه حل كردن مسائل، اين است كه تعداد زيادي از آنها را حل كنيد و بدين ترتيب آمادگي بهتري براي امتحان كسب نماييد.

برای دانلود رایگان فایل بسیار مفید با فرمت pdf با عنوان (چگونه رياضي را مطالعه كنيم؟) بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

منبع


آمار بازدید: 1413 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان فایل بسیار مفید با فرمت pdf با عنوان (چگونه رياضي را مطالعه كنيم؟)(حجم فایل: 531 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image