ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود خلاصه روابط و فرمول های درس کامپوزیت (مواد مرکب)

دانلود خلاصه روابط و فرمول های درس کامپوزیت (مواد مرکب)

دانلود خلاصه روابط و فرمول های درس کامپوزیت (مواد مرکب) در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده خلاصه روباط درس کامپوزیت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اگر برای یادگیری بهتر درس کامپوزیت به استاد و معلم خصوصی نیاز دارید بر روی لینک تدریس خصوصی کامپوزیت کلیک نمائید تا لیست اساتید فعال در این زمینه را مشاهده کنید.

روابط ارائه شده شامل ثوابت مربوط به گرافیت اپوکسی می باشد. مدول یانگ، مدول برشی و نسبت پواسون گرافیت اپوکسی ارائه شده است. در ضمن روابطی که بین مولفه های ماتریس های سختی و نرمی با ثوابت مهندسی وجود دارد هم ارائه شده است. در ادامه در فایلی که ارائه شده می توانید روابط ماتریس های نرمی و سختی انتقال یافته را مشاهده کنید که در دستگاه مختصات کلی یا گلوبال کاربرد خواهد داشت. روابط تنش کرنش بر حسب صفحه میانی (خیز و انحنای آن) هم ارائه شده است. همانطور که می دانید در کامپوزیت های ماتریس های A ، B و D بسیار مهم هستند (این ماتریس ها ارتباط دهنده بارها و گشتاورهای خارجی با کرنش ها و انحناهای صفحه میانی هستند) و روابط ان هم در این فایل ارائه شده است. در نهایت روابط مربوط به خیز صفحات کامپوزیتی در دو حالت کلی و حالت ساده تر با فرض تغییر شکل استوانه ای برای صفحات دراز و باریک ارائه شده است. فایل مزبور 1 صفحه است ولی روابط مروبط به بحث کامپوزیت ها به صورت خلاصه در آن ارائه شده است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5695 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود خلاصه روابط و فرمول های درس کامپوزیت (مواد مرکب)(حجم فایل: 421 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image