ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود سایر دانلودها دانلود جزوه درسی دانشگاهی طراحی و شبیه سازی بال هواپیما به همراه ریب و اسپار با در نظر گرفتن جنس کامپوزیت چند لایه گلس -اپاکسی

طراحی و شبیه سازی بال هواپیما به همراه ریب و اسپار با در نظر گرفتن جنس کامپوزیت چند لایه گلس -اپاکسی

در این پروژه، بال هواپیمای آزمایشی به همراه 3 ریب و 1 اسپار در نرم افزار سالیدورکس طراحی و سپس در نرم افزارآباکوس تحلیل شد. در این پروژه برای طراحی منحنی ریب و پوسته بال هواپیما جهت داشتن حالت آیرودینامیک ایده آل از سایت ناسا کمک گرفته شد. جنس های داده به قطعات بال، کامپوزیت گلس-اپاکسی 8 لایه با درصدهای حجمی متفاوت بود که در نهایت قسمتی از گزارش این تحلیل جهت مشاهده پیوست شده است.


عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.



برای دانلود طراحی و شبیه سازی بال هواپیما به همراه ریب و اسپار با در نظر گرفتن جنس کامپوزیت چند لایه گلس -اپاکسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 214 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
طراحی و شبیه سازی بال هواپیما به همراه ریب و اسپار با در نظر گرفتن جنس کامپوزیت چند لایه گلس -اپاکسی(حجم فایل: 421 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر فرزاد مویدیان (دکتری تخصصی رشته مهندسی مکانیک با 20 سال سابقه)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی در مقطع های کارشناسی ارشد و کارشناسی و همچنین تدریس تخصصی نرم افزارهای سالیدورکس (SOLIDWORKS) و آباکوس (ABAQUS) با بیش از 20 سال سابقه
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image