ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله ترین ها تلخ ترين حوادث تاريخ فوتبال

تلخ ترين حوادث تاريخ فوتبال

به اشتراک گذاری

نگاهي به تلخ ترين حوادث تاريخ فوتبال در این بخش ارائه شده است. اين نوشته مروري دارد به 10 حادثه تلخ فوتبال که باعث کشته شدن تعداد زيادي از تماشاچيان شده است.

در ورزشگاه ايبروکس در سال ۱۹۰۲ ديدار دو تيم انگلستان و اسکاتلند با نتيجه مساوي يک- يک به پايان رسيد. اما قسمت غربي فرو ريخت و ۵۱۷ نفر هم جان باختند.

مطالعه این مقالات هم می تواند مفید باشد:

بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

کوچک ترین نقشه سه بعدی جهان

ثروتمند ترین کشور جهان


بین‌المللی‌ترین دانشگاه‌های جهان را بشناسید

به گزارش ورزش 3: 318کشته و بيش از پانصد زخمي، اين حاصل درگيري سال ۱۹۶۴ در ورزشگاه پرو بود. . داور گل پرو را قبول نکرد. همين شروع خشونتي بود که تبديل به ميدان جنگ شد.

در سال ۱۹۸۲ در شوروي سابق دو تيم اسپارتاک مسکو و هارلم در ورزشگاهي که تنها يک در خروجي داشت، در جام يوفا بازي داشتند. پله هاي يخ زده و باريک و بليت هايي که بيش تر از ظرفيت ورزشگاه لوژنيکي فروخته شد، باعث شد مردم زير دست و پا له شوند. منابع رسمي مي گويند ۶۷ نفر، اما منابع غيررسمي مي گويند ۳۴۰ نفر.

۲۹ مه ۱۹۸۵ ميلادي استاديوم هيسل بروکسل پايتخت بلژيک، ميزبان ديدار فينال جام قهرماني باشگاه هاي فوتبال اروپا بين دو تيم يوونتوس ايتاليا و ليورپول انگلستان بود. اما به دليل اوباش گري تماشاچيان به ويژه طرفداران انگليسي تيم ليورپول، استاديوم هيسل به صحنه کشتار تبديل شد که ۳۹ نفر کشته و ۴۵۴ نفر مجروح شدند.

دوازدهم مارس ۱۹۸۸، توفان باعث مرگ ۹۳ نفر در ورزشگاه نپال شد. ورزشگاهي که تنها در يک طرف مسقف بود.

هواداران ليورپول هيچ گاه آوريل ۱۹۸۹ را فراموش نمي کنند. روزي که ۹۳ هوادار اين تيم که براي تماشاي بازي نيمه نهايي جام حذفي به ورزشگاه هيلزبورو رفته بودند، در ازدحام جان خود را از دست دادند.

مطالعه کنید:
سیاه ترین روز فوتبال جهان

بازي دو تيم کايزرشيف و اورلاندوپيراتس در فوتبال آفريقاي جنوبي، همواره دردسرساز بوده است اما تلخ ترين آن آوريل ۲۰۱۱ در ورزشگاه اليس رخ داد.در اين روز بيشتر از دو برابر گنجايش ورزشگاه، براي تماشاي بازي آمده بودند؛ ۴۳ نفر آن ها هرگز بازنگشتند.

۱۲۷ کشته در يک بازي فوتبال باعث شد فوتبال غنا در غم فرو رود، دو گل ديرهنگام تيم آکراهرت باعث شد تماشاگران تيم ميهمان يعني کوتکو عصبي شوند و به طرف زمين سنگ و بطري پرتاب کنند و...

هم چنين به گزارش عصر ايران در نهمين روز ربيع الاول سال جاري بيش از ۷۵ نفر، در شورش پس از بازي المصري و الاهلي کشته شدند.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
رابطه فوتبال با ریاضی و فیزیک

اما در آخرين حادثه فوتبالي که اتفاق افتاد همه بازيکنان در زمين کشته شدند!به گزارش تابناک در حالي که دو تيم فوتبال در بخش شرقي منطقه کاسايي در حال انجام مسابقه بودند، ناگهان صاعقه اي مهيب به نيمه زمين تيم ميهمان که همگي در يک جا تجمع کرده بودند، اصابت کرد و تمامي يازده بازيکن اين تيم را کشت.

منبع: تابناک

کلمات کلیدی: تلخ ترین ، حوادث ، تاریخ فوتبال ، حوادث فوتبال ، اتفاقات فوتبال ، کشته شدن ، تماشاچی ها ، فوتبال


آمار بازدید: 4359 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image