ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار زبان هشتاد و چهارمين دوره آزمون زبان انگليسي تولیمو فردا برگزار می شود (27 آذر 92)

هشتاد و چهارمين دوره آزمون زبان انگليسي تولیمو فردا برگزار می شود (27 آذر 92)

جزئیات برگزاري‌، نحوه‌ توزيع‌ كارت و محل رفع نقص كارت ورود به جلسه هشتاد و چهارمين دوره آزمون زبان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2013) از سوی سازمان‌ سنجش‌ اعلام می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، هشتاد و چهارمين نوبت آزمون زبان انگليسي پيشرفته روز پنج شنبه 28 آذر ماه 92 در شهرهاي تهران و كيش برگزار می شود.

داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش و وارد كردن اطلاعات ثبت‌نامي شامل شماره پرونده و كد رهگيري و يا نام و نام‌خانوادگي، سال تولد و شماره ملي خود نسبت به پرينت كارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

هر داوطلب براي شركت در جلسه آزمون بايد پرينت كارت ورود به جلسه آزمون و اصل كارت ملي يا اصل گذرنامه خود را ارائه کند.

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت ورود به جلسه آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورود به جلسه آزمون با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند تا ساعت 17 روز چهارشنبه 27 آذرماه با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس به نماينده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي كارت خود اقدام کنند.

حوزه آزمون در تهران واقع در خيابان انقلاب، ضلع شمال غربي ميدان فردوسي، كوچه شاهرود، دانشكده آمار و انفورماتيك سازمان سنجش آموزش كشور است.

حوزه آزمون در جزيره كيش واقع در ميدان اميركبير، ساختمان آموزش، لاين B، مركز زبان، اتاق B13، پرديس بين‌الملل كيش دانشگاه صنعتي شريف است.

آمار بازدید: 434 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image