ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی پایتخت میزبان دانشجویان معتکف

دانشگاه‌های علوم پزشکی پایتخت میزبان دانشجویان معتکف

مراسم پرفیض اعتکاف دانشجویی امسال هم در دو دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مراسم اعتکاف از 23 تا 25 اردیبهشت ماه در مسجد مسجدالنبی(ص) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسجد امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گفته همتی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مراسم اعتکاف دانشگاه مخصوص بانوان است و ظرفیت آن 250 نفر است که تا به حال حدود 200 نفر ثبت نام کرده اند.

افتتاحیه مراسم روز 22 اردیبهشت و سخنران آن آیت الله صدیقی است و علاقه مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند با مراجعه به سایت nahad_iums.ir اطلاعات لازم را دریافت کنند.

همچنین مهندس مردانی، دبیر ستاد برگزاری اعتکاف دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اینکه اعتکاف را فرصت طلایی برای خودسازی برشمرد، گفت: همچنین اعتکاف فرصت خوبی را جهت توسعه فرهنگ دینی و الهی در دانشگاهها فراهم می‏‌کند تا مسئولان بتوانند نشاط معنوی را در دانشگاهها احیا کنند.

وی با اشاره به این که مراسم اعتکاف ایام البیض ماه رجب از 25-23 اردیبهشت ماه در مسجدالنبی(ص)دانشگاه برگزار می‌‏شود افزود: ثبت نام از متقاضیان اعتکاف مسجدالنبی(ص) دانشگاه از دوم اردیبهشت آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد یافت. متقاضیان به منظور ثبت نام می‏توانند ضمن مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشکده‏‌ها و یا دفتر نهاد مقام معظم رهبری فرم مربوطه را تکمیل و یا با تلفن 2-22439851 (داخلی 5) تماس حاصل کنند.

مردانی خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف امسال شامل برنامه‏‌های معنوی متنوعی از جمله سخنرانی اساتید صاحب نام ، مراسم استقبال در کنار قبور شهدای گمنام دانشگاه، ارایه سبد کتاب با موضوع و محتوای دینی و مذهبی مختص زمان اعتکاف و ... است و با توجه به کثرت متقاضیان، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 147 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image