ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان جزییات آزمون زبان وزارت بهداشت

جزییات آزمون زبان وزارت بهداشت

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تعیین مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون MHLE گفت: داوطلبان از تاریخ 14 تیرماه فرصت دارند برای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت ثبت نام کنند.


دکتر پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ با بیان اینکه ظرفیت خاصی برای ثبت نام و قبولی در آزمون زبان انگلیسی وجود ندارد، گفت: تمامی کسانی که مایل به سنجش سطح زبان خود هستند اعم از دانشجویان پزشکی و سایر داوطلبان می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل تعداد زیاد متقاضیان شهر تبریز به حوزه‌های برگزاری امتحان زبان انگلیسی افزوده شد تصریح کرد: آزمون MHLE یک آزمون ارزشیابی است که هر یک از دانشجویان علوم پزشکی که در آن نمره بالای 50 به دست آورند می‌توانند برای شرکت در دوره‌های PHD شرکت کنند.

به گفته پورکاظمی داوطلبانی که موفق به کسب نمره 45 در این آزمون شوند نیز می‌توانند به صورت مشروط برای دوره PHD ثبت نام کنند.

به گفته وی، کارنامه داوطلبان عموما ظرف یک هفته پس از برگزاری آزمون منتشر می‌شود که البته این مهلت بسته به تعداد متقاضیان ممکن است متغیر باشد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون زبان تخصصی وزارت بهداشت می‌توانند از 13 تا 15 مرداد ماه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. این آزمون 16 مرداد ماه در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی چهار شهر اصفهان، تهران، تبریز و شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 450 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image