ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری شش جشنواره ملی دانشجویی توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی ( 9 آذر 92)

برگزاری شش جشنواره ملی دانشجویی توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی ( 9 آذر 92)

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی از برگزاری شش جشنواره و مسابقه ملی فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویان توسط این سازمان خبر داد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» ‌خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا فریدزاده اظهار کرد: این سازمان شش جشنواره ملی مهرباران (محرومیت زدایی)، آموزگار ادب (بزرگداشت سعدی شیرازی)، باران (محیط زیست)، رقابت‌های مناظره دانشجویی، مسابقات کتابخوانی و مسابقات مشاعره دانشجویی را برگزار می‌کند.



وی گفت: سال گذشته دومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی (تیمی) با شرکت 28 تیم از دانشگاه‌های کشور برگزار شد و امسال نیز سومین دوره آن در بهمن ماه برگزار می‌شود و از دانشجویان علاقمند به نقد و مناظره دعوت می‌کنیم تا پایان آذرماه در سایت www.isdc.ir‌ برای شرکت در مسابقات ثبت نام کنند.



فریدزاده خاطر نشان کرد: دانشجویان علاقمند به حوزه ادبیات و مفاخر ایران اسلامی می‌توانند در جشنواره دانشجویی فرهنگی «آموزگار ادب» نکوداشت سعدی شیرازی در بخشهای مقاله نویسی، طراحی پوستر، نمایشنامه نویسی و نقیضه نویسی آثار سعدی شرکت کنند.



فریدزاده با بیان اینکه سازمان دانشجویان در این حوزه دو مسابقه ملی مشاعره دانشجویی و کتابخوانی گلستان سعدی را نیز برگزار میکند اظهار کرد: که اطلاعات مربوط به ثبت نام و شرکت در این مسابقات در سایت www.mafakher.net‌ قابل دسترسی است.



رئیس سازمان دانشجویان گفت: چهارمین دوره جشنواره سراسری مهرباران که حوزه محرومیت زدایی را پوشش می‌دهد با یادواره‌ی شهید چمران برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند در بخشهای عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه، شعر و مقاله تا 30 آذرماه 92 آثار خود را از طریق پایگاه www.mehrbaran.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.



وی همچنین با بیان اینکه «باران»، نخستین دوره جشنواره دانشجویی محیط زیست است که توسط سازمان دانشجویان برگزار می‌شود افزود: فراخوان این جشنواره تا 15 آذرماه منتشر خواهد شد و دانشجویان می‌توانند در بخش‌های عکس،‌ کاریکاتور، داستان کوتاه و وبلاگ این جشنواره به رقابت بپردازند.



فریدزاده در پایان اظهارکرد: سازمان‌ها و نهادهایی چون سازمان جوانان هلال احمر، شبکه سوم سیما، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، معاونت فرهنگی وزارت علوم، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور، گروه مجلات همشهری، دانشگاه علم و فرهنگ، سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی استان‌ها یاریگر این جشنواره‌ها و مسابقات ملی دانشجویی خواهند بود.

کلمات کلیدی: جشنواره ملی، جشنواره دانشجویی، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی

آمار بازدید: 330 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image