ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جشنواره دانشجویی، فرهنگی «روزگار دانشجویی» در ارومیه برگزار شد

جشنواره دانشجویی، فرهنگی «روزگار دانشجویی» در ارومیه برگزار شد

جشنواره بزرگ دانشجویی، فرهنگی «روزگار دانشجویی» به همت کانون هنر سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی دانشگاه ارومیه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، صبح امروز جشنواره بزرگ دانشجویی فرهنگی روزگار دانشجویی به همت کانون هنر سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی دانشگاه ارومیه در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

این جشن با حضور و استقبال جمع کثیری از دانشجویان دانشکده‌های دانشگاه ارومیه و مسئولان دانشگاه ارومیه در سالن چمران دانشگاه برگزار شد.

در این جشن برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای تئاتر، اجرای موسیقی زنده توسط دانشجویان دانشگاه، پخش کلیپ روزگار دانشجویی، مسابقه بهترین خواننده و برگزاری مسابقه دانشجویی و ... در این جشن اجرا شد که با استقبال دانشجویان مواجه شد.

در ابتدای مراسم دکتر سید محمد صالحی، معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) اظهار داشت:امام باقر (ع) فرموده‌اند: لکَسَلُ یَضُرُّ بِالدِّینِ وَالدُّنیا یعنی تنبلى به دین و دنیا زیان مى‏‌رساند و باید این حدیث را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با قدردانی از متولیان و بانیان برگزاری این مراسم تصریح کرد: هدف ما در حوزه معاونت فرهنگی ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان است و قطعا این نشاط هیجان‌های کاذب نیست بلکه نشاطی باطنی و درونی و امید به آینده است که جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی فرهنگی به درستی و کارشناسی در این زمینه نیازسنجی و برنامه‌ریزی می‌کند و استقبال بی‌نظیر مراسم خود دلیل این مهم است.

معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه افزود: از تمام دانشجویان و همه کسانی که هنری دارند چه در بخش تئاتر، تولید فیلم و موسیقی و ... درخواست می‌کنیم تا هنر و توانمندی خودشان را در سطح دانشگاه به عرصه عمل برسانند.

سید صالحی با اعلام اینکه کانون موسیقی با تصویب شورای فرهنگی دانشگاه راه‌اندازی شده است، ادامه داد: با پیگیری‌های لازم سعی خواهیم کرد کانون تئاتر را مجددا احیا کنیم.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های کانون‌ها و تشکل‌های دانشگاه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که همه دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی شرکت داشته باشند و طوری نباشد که برنامه‌ها محدود به قشر خاصی از دانشجویان باشد.

صالحی در پایان با تشکر از تمام دانشجویانی که در تشکل‌های دانشجویی خالصانه فعالیت می‌کنند، گفت: از تمام دانشجویانی که هیچ عضویتی در تشکل‌ها و کانون‌های دانشگاه ندارند درخواست می‌کنیم که به میدان آمده و با تمام توان در هر چه کیفی‌تر شدن برنامه‌های فرهنگی و هنری سعی و تلاش کنند.

آمار بازدید: 194 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image