ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی محلی برای ارتقای دانشجویان

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی محلی برای ارتقای دانشجویان

مراسم معارفه مهندس مهدی خالدی کاظمی سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد و از زحمات سه ساله مهندس رضا فریدزاده رییس سابق سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی تقدیر به عمل آمد.




به گزارش خبرنگار بخش «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مراسم امروز 9 شهریور ماه که در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار شد، دکتر مهدی فیض معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: سازمان دانشجویان در مدل جدیدی که در حوزه فرهنگی طراحی شده یک سازمان محوری، در فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود که فراتر از یک سازمان فعالیت خواهد کرد و بناست نقش محوری بر عهده بگیرد تا بتواند از مراکز دیگر برای شکوفایی و ارتقای دانشجویان در راستای حرکت به سوی فارغ‌التحصیلی مطلوب استفاده کند.






مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی




وی با تشکر از زحمات مهندس فریدزاده در طول سه سال گذشته گفت: ایشان در طول مدتی که من مسئولیت فرهنگی را بر عهده داشته‌ام به خوبی این حوزه را مدیریت کردند و فعالیت‌هایشان در راستای مدل گذشته سازمان دانشجویان، دستاوردهای خوبی داشته است.



معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در پایان سخنانش با تاکید براین که باید ساختار سازمانی سازمان دانشجویان مورد بازنگری قرار بگیرد گفت: در این الگوی جدید هم از جهت ساختار سازمانی و هم از نظر چینش نیروها و تقسیم وظایف، باید تغییر و تحولاتی در راستای اهداف جدید این سازمان صورت بگیرد.



به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست مهندس علیرضا زجاجی مسئول حوزه ریاست جهاد دانشگاهی و معاون سابق فرهنگی جهاددانشگاهی با تشکر از زحمات مهندس فریدزاده اظهار کرد: لازم است به عنوان فردی که مدتی مسئولیت معاونت فرهنگی را بر عهده داشته‌ام و نیز از طرف دکتر طیبی ریاست جهاددانشگاهی از فعالیت‌های ایشان قدردانی کنم. در طول این مدت ایشان با مدیریت خود توانست بحث «مسابقات مناظره» در دانشگاه‌ها را فعال کند و دوره اول این سابقات در دانشگاه تربیت مدرس، دوره دوم در دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.






مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی


وی افزود: همچنین فعالیت‌های ایشان در زمینه سایت بیداری اسلامی، خاطرات شهدا و ... قابل تقدیر است.



زجاجی در ادامه با توصیه به همکارانش در جهاد دانشگاهی گفت: همان گونه که در روز معارفه خودم تاکید داشتم همواره باید فرامین خداوند، ائمه اطهار، امام راحل و مقام معظم رهبری را الگوی کار خودمان قرار دهیم و قطعا دولت‌ها و قوای دیگر در این چارچوب مورد احترام هستند. در هر حالی باید مصالح کشور، جهاددانشگاهی و پیروی از مقام معظم رهبری مدنظر قرار گیرد تا به وظایفمان با همکاری و همدلی در این راستا عمل کنیم.



به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست مهندس مهدی کاظمی سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با تقدیر از رییس سابق این سازمان به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و گفت: باید از دکتر حبیبی رییس این سازمان در سال 84 تشکر ویژه داشته باشم، چرا که در سال 84 و زمانی که وارد جهاددانشگاهی شدم شاهد یک فضای انقلابی و اخلاقی بودم که زندگی در آن جریان داشت و به جوانان فرصت داده می‌شد تا با آزمون و خطا تجربه بیاموزند.

وی با اشاره به مسیرهای پیش روی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: این سازمان باید در مسیر پویایی، خلاقیت، اخلاق و رفتار انسانی و دادن اجازه اشتباه کردن به جوانان حرکت کند.






مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی


سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با بیان این که تا آن جایی که من از سازمان دانشجویان شناخت داشتم این حوزه ریاستی نبوده است گفت: در جهاددانشگاهی همه در کنار یکدیگر با همدلی کار می‌کنند و این همکاری و همدلی باعث شده تا ایده‌ها و دستاوردهای مهمی در جهاددانشگاهی همچون «ایسنا» به وجود بیاید.

وی افزود: بنا داریم با حضور دانشجویان، این حوزه پررنگ‌تر از سابق باشد و فارغ از نگاه کارمندی یک محیط پویا و بانشاط در سازمان حاکم شود.



مهندس کاظمی با بیان این که سازمان زیرنظر معاونت فرهنگی محسوب می‌شود، گفت: اما سازمان دانشجویان در تلاش است تا با کمک تمامی شعب جهاددانشگاهی در تمام حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، جهاد را کمک کند و تجربه بزرگان را به جوانان منتقل کند.

سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با اشاره به ساختار این سازمان اظهار کرد: حوزه‌های تخصصی جهاددانشگاهی بهترین مرجع برای روشن کردن مسیر جهاد هستند. قطعا الگوی سازمان برای چینش ساختار با همکاری حوزه‌های تخصصی جهاد دانشگاهی خواهد بود. بدنه فرهنگی باید یک بدنه پویا و یکپارچه باشد تا ساختار سازمان آن فکر و اندیشه مطلوب را به نتیجه برساند.



وی در پایان با تشکر از دانشجویان اخلاق مداری که در این مدت بدون چشم داشت به جهاد دانشگاهی کمک کرده‌اند گفت: سازمان دانشجویان کماکان به کمک این دوستان نیازمند است و امیدواریم با ایده‌ها و فکرهای دانشجویان بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم و در آخر مسئولیت شرمنده بزرگان نشویم.



در پایان این نشست مهندس رضا فریدزاده رئیس سابق سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی نیز با آرزوی موفقیت برای مهندس کاظمی اظهار کرد: تقارن دهه کرامت و این جابجایی مسئولیت را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم ایشان در این مسئولیت موفق باشند. همچنین از همکاران در سازمان دانشجویان تشکر می‌کنم چرا که اگر دستاوردی حاصل شده با همکاری و کار گروهی آن‌ها بوده است.

وی افزود: به خاطر تمام کمبودهایی که در سازمان وجود داشته از مباحث حقوقی و غیره از همکاران عذرخواهی می‌کنم، از ریاست جهاددانشگاهی برای آن که در این مدت من این سمت را بر عهده داشتم کمال تشکر و قدردانی را دارم.






مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی




مهندس فریدزاده با تاکید بر این که سازمان دانشجویان از دو رکن اصلی سازمان و دانشجو برخوردار است، گفت: باید یک هماهنگی میان سازمان و دانشجویان به وجود بیاید و این حوزه شکل سازمانی خود را حفظ کند و دانشجویان نیز در آن حضور پررنگ داشته باشند.

وی با اشاره به این که در حوزه اداری مالی باید به سمت سازمانی بودن حرکت کنیم، گفت: سازمان دانشجویان باید از یک حداقل‌هایی برخوردار باشد و در فعالیت‌های دانشجویی نیز همواره سعی بر این بوده تا در ستاد متمرکز نشویم به همین منظور بحث توسعه شعب را مدنظر قرار داده و در طول این مدت با صدور 16 مجوز به 28 کانون رسیده‌ایم.

وی با اشاره به تدوین آیین نامه عضوگیری در سازمان دانشجویان گفت: یکی دیگر از مباحث در طول این مدت بحث بازنگری اساس نامه سازمان دانشجویان بود که به تصویب شورای مرکزی نرسید و امیدوارم در طول این مدت به نتیجه برسد.

فریدزاده در پایان با تشکر از روسای قبلی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گفت: برای مهندس کاظمی در این سمت آرزوی موفقیت دارم.

آمار بازدید: 210 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image