ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مامور به تحصیل شدن غیرقانونی دلیل قطع حقوق برخی اساتید دانشگاه (9 آبان 92)

مامور به تحصیل شدن غیرقانونی دلیل قطع حقوق برخی اساتید دانشگاه (9 آبان 92)

سرپرست دانشگاه یاسوج در خصوص قطع حقوق اعضای هیات علمی مامور به تحصیل این دانشگاه گفت: براساس آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی این افراد به صورت غیر قانونی مامور به تحصیل شده و شرایط مامور به تحصیل شدن را نداشتند.


به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته عنوان شد حقوق اعضای هیات علمی و مربیان دانشگاه یاسوج که به صورت قانونی مامور به تحصیل در مقطع دکتری بودند از سوی دکتر شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج قطع شده است .

دکتر شاپور رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر در توضیح این مساله گفت: درحال حاضر یکسری هیات علمی مربی در رشته‌هایی مانند معارف، الهیات، مدرسی معارف اسلامی، علوم دام در دانشگاه یاسوج مشغول به تدریس هستند.

وی ادامه داد: این افراد وقتی استخدام شدند، تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دکتری نیز متقاضی هیات علمی در این رشته ها بودند ولی افرادی که دارای مدرک مربی بودند استخدام شدند.

سرپرست دانشگاه یاسوج افزود: وقتی یک هیات علمی مربی، قصد ادامه تحصیل دارد باید دارای شرایطی باشد، یکی از شرایط مامور به تحصیل شدن این است، فردی که مامور به تحصیل می شود باید عضو هیات علمی رسمی آزمایشی دانشگاه باشد و از یک سری شرایط دیگر نیز مانند اینکه سن وی پایین 40 سال باشد و چند مورد دیگر برخوردار باشد.

وی ادامه داد: این افراد که حکم مامور به تحصیل آنها قطع شده و 4 الی 5 نفر نیز بیشتر نیستند عضو هیات علمی پیمانی دانشگاه بودند، البته این نکته را نیز باید متذکر شود که براساس قانون عضو هیات علمی پیمانی هم می توانند مامور به تحصیل شود ولی با این شرط که رئیس دانشگاه این افراد را به هیات امنا معرفی کرده و فعالیت آنها توسط هیات امنا تصویب شده باشد ، این درحالی است که حکم مامور به تحصیل بودن این چند نفر در هیات امنا تصویب نشده بود. حال که ما می خواهیم مسیر را به قانون بازگردانیم جو سازی می کنند.

سرپرست دانشگاه یاسوج افزود: من این افراد را خواسته و گفته ام که براساس آیین نامه استخدامی استخدام این افراد به عنوان مامور به تحصیل درست نبوده است و من نیز نمی توانم خارج از روال قانون کار کنم.

رمضانی افزود: به این افراد گفته ام که خود براساس قانون یک راه حل قانونی برای ادامه فعالیت خودشان ارایه دهند ولی از من نخواهند که کار غیر قانونی انجام شده را ادامه دهم.

کلمات کلیدی: مامور به تحصیل شدن غیرقانونی، قطع حقوق برخی اساتید دانشگاه، اساتید دانشگاه، حقوق اساتید دانشگاه، قطع حقوق اعضای هیات علمی

آمار بازدید: 407 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image