ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بازدید 35 نفر از اساتید دانشگاه‌های عراق از دانشگاه‌ صنعتی امیرکبیر (29 مهر 92)

بازدید 35 نفر از اساتید دانشگاه‌های عراق از دانشگاه‌ صنعتی امیرکبیر (29 مهر 92)

35 عضو هیات علمی دانشگاه‌های عراق در بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخواست تبادل دانشجو و ایجاد فرصت‌های مطالعاتی اساتید عراق را ارائه کردند. ضمن آنکه از اساتید این دانشگاه در کنفرانس مهندسی مکانیک دعوت به عمل آوردند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید مصطفی صفوی رییس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با اشاره به بازدید استادان دانشگاه‌های عراق از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: 35 نفر از استادان دانشگاه‌های عراق از دانشکده‌های مهندسی مکانیک و برق و همچنین آزمایشگاه‌های مختلف دانشگاه بازدیدی کردند.


وی با بیان اینکه پس از بازدید از بخش‌ها، این استادان با رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر نشستی داشتند، اظهار داشت: در این نشست گزارشی از فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شد.


صفوی، ایجاد تعاملات علمی و آموزشی را از تاکیدات این نشست عنوان کرد و ادامه داد: در این نشست دکتر رهایی، رییس دانشگاه آمادگی خود را برای همکاری در حوزه‌های تبادل دانشجو و فرصت‌های مطالعاتی اعلام کرد.


وی ادامه داد: اساتید دانشگاه‌های عراقی حاضر در این نشست تمایل خود را برای برگزاری فرصت‌های مطالعاتی نیز اعلام کردند، ضمن آنکه از استادان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای حضور در کنفرانس مهندسی برق و مهندسی مکانیک که در دانشگاه کربلا برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آوردند.


صفوی، زمان برگزاری این کنفرانس را ماه آوریل 2014 عنوان کرد و افزود: علاوه بر این دانشگاه‌های عراق درخواست همکاری و تبادل دانشجو در کلیه رشته‌ها به ویژه در حوزه‌های مواد و پلیمر با دانشگاه صنعتی امیرکبیر داشتند.


رییس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، خاطر نشان کرد: اساتید دانشگاه‌های عراق همچنین درخواست برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مهندسی در دانشگاه‌های عراق داشتند.


وی همچنین به سابقه همکاری‌های این دانشگاه با دانشگاه‌های عراق اشاره کرد و افزود: تاکنون دانشگاه صنعتی‌ امیرکبیر تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه‌های بصره، حله،‌ کوفه و کربلا به امضا رسانده است.

کلمات کلیدی: اساتید دانشگاه‌های عراق، دانشگاه‌ صنعتی امیرکبیر، دانشگاه امیرکبیر

آمار بازدید: 282 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image