ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دعوت از اساتید دانشگاه برای همکاری با شورای تحول علوم انسانی

دعوت از اساتید دانشگاه برای همکاری با شورای تحول علوم انسانی

دبیر شورای تحول ارتقاء علوم انسانی اعلام کرد که استادان حوزه و دانشگاه می توانند برای ارائه طرحهای خود با این شورا همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید طالب زاده در این باره، گفت: شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی از جانب شورای عالی انقلاب فرهنگی ماموریت دارد تا بازنگری مبانی معرفت شناختی علوم انسانی رایج در دانشگاه ها و باز تعریف این مبانی بر طبق اصول جهان بینی اسلام، وضعیت علوم انسانی در دانشگاه ها را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: البته تعدادی از اساتید متعهد حوزه و دانشگاه به صورت مجزا و با احساس وظیفه نسبت به این موضوع وارد کار شده اند، اما محوریت در جریان نوسازی و تحول در علوم انسانی با شورای تحول و ارتقای علوم انسانی است.

به گفته دبیر شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی، مقام معظم رهبری هم نسبت به این موضوع تذکر دادند و بر این موضوع تاکید داشتند که همه کسانی که مایل هستند در موضوع علوم انسانی قدم مثبتی بردارند و تاکنون فعالیت هایی داشته اند، برای آنکه این فعالیت ها به هدف مطلوب برسد باید با شورای تحول و ارتقای علوم انسانی هماهنگ باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، گفت: شورای تحول و ارتقای علوم انسانی از همه اساتیدی که در این زمینه فعالیت داشته اند، دعوت می کند تا نتیجه تحقیقات خود را در اختیار این شورا قرار دهند تا در سیاستگذاری‌ ها و برنامه ریزی‌ ها از آن استفاده شود.


آمار بازدید: 303 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image