ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سن دانشجویان دختر و پسر برای ازدواج/ تلاش برای حل مشکل اشتغال دانشجویان پسر (30 مهر 92)

سن دانشجویان دختر و پسر برای ازدواج/ تلاش برای حل مشکل اشتغال دانشجویان پسر (30 مهر 92)

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سن ازدواج دانشجویی گفت: در شرایط کنونی پسران دانشجو از 23 سال و دختران از 18 الی 20 سال به بعد می توانند وارد پروسه ازدواج شوند.


دکتر محمود گلزاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در شرایط کنونی به دلیل تحصیل، اشتغال و ایجاد امکانات پسران دانشجو از سن 23 سال و دختران از 18 الی 20 سال به بعد می توانند وارد پروسه ازدواج شوند.

وی ادامه داد: تفاوت سنی دانشجویان دختر و پسر و آمادگی هریک از آنها برای ازدواج، آمادگی ازدواج دانشجویان پسر را نسبت به دخترها کمتر جلوه می دهد ولی این گونه نیست باید مشکل اشتغال دانشجویان پسر حل شود و ما امیدواریم با همکاری وزارت کار، راهکار عملی در این زمینه داشته باشیم همچنین باید فرهنگ سازی شود که خانواده‌ها ازدواج ها را سخت نگیرند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در این زمینه اگر دانشجویان خوب بررسی و هدایت شوند این ارتباط به ازدواج منتهی می شود.

وی اظهار داشت: اگر نگاهی به آمار ارتباطات میان دختران و پسران بیاندازیم مشاهده می شود که دانش آموزان بیش از دانشجویان ارتباط دارند به طوریکه 40 درصد افرادی که وارد این ارتباطات می شوند از دبیرستان و راهنمایی آن را آغاز کرده اند این در حالی است که مدارس تفکیک جنسیتی هستند.

این متخصص علم روانشناسی با بیان اینکه ما با مشکلات رابطه ای در دانشگاه ها روبرو نیستیم، افزود: این ارتباط در دانشگاه‌ها کمتر از میانگین دبیرستان‌ها است که اگر دانشجویان را درست آموزش دهیم و درست هدایت کنیم دانشجویان در مسیر انتخاب همسر قرار می گیرند.

وی همچنین اظهار داشت: معتقدم دانشجویان نباید بدون آموزش و هدایت رها شوند.

کلمات کلیدی: دانشجویان دختر، دانشجویان پسر، ازدواج، حل مشکل اشتغال دانشجویان پسر، ازدواج دانشجویی

آمار بازدید: 441 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
رقيه يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵

توروخدا ي فكري برا سربازي بسرا بكنيد از رهبر بزركوارمون تقاضادارم ك لاأقل سربازي بسرايي ك تودرسشون نمونه هستن و ميخوان ادامه تحصيل بدن و ازدواج كردن و ببخشن ك انقد اززندكي عقب نيفتن بخدا مرديم بااين همه مشكل وتورم وبيكاري وكروني