ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور در 11رشته ورزشی به رقابت می‎پردازند (6 شهریور 92)

دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور در 11رشته ورزشی به رقابت می‎پردازند (6 شهریور 92)

دبیر ششمین دوره المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور گفت: دانشجویان ورزشکار دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به مدت شش روز در رشته‌های والیبال، هندبال، بسکتبال، دو ومیدانی، تنیس روی میز، شنا، کاراته، تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی و بدمینتون به رقابت می‌پردازند.


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا مختاری ظهر امروز در نشست خبری ششمین دوره المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور در اصفهان، با بیان اینکه بیش از یک سوم دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: در این راستا ضروری است که برنامه‌ریزی‌های مناسبی در زمینه‌های علمی،‌فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای استفاده از این ظرفیت دانشجویی انجام شود.

وی به برگزاری ششمین دوره المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور در استان اصفهان از 12 تا 18 شهریور ماه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان اشاره کرد و افزود: در این المپیاد بیش از یک هزار و 400 دانشجو با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر ششمین دوره المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور به رشته‌های این دور از مسابقات دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان ورزشکار دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به مدت شش روز در رشته‌های والیبال، هندبال، بسکتبال، دو و میدانی، تنیس روی میز، شنا، کاراته، تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی و بدمینتون به رقابت می‌پردازند.

وی به حضور دانشجویان پسر مراکز دانشگاهی پیام نور استان اصفهان در تمام رشته‌های این دور از مسابقات اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم دانشجویان اصفهان رتبه‌های خوبی را در این دور از مسابقات کسب کنند.

مختاری ادامه داد: در حال حاضر ایجاد شرایط خوب میزبانی برای ما مهم‌تر از کسب رتبه‌های برتر است ولی سعی کرده‌ایم از مربیان برتر برای هدایت تیم‌هایمان استفاده کنیم.

کلمات کلیدی: دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور، رقابت ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور، دانشجویان پسر، دانشگاه‌های پیام‌نور، پیام نور، والیبال، هندبال، بسکتبال، دو ومیدانی، تنیس روی میز، شنا، کاراته، تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، بدمینتون

آمار بازدید: 430 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image