ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حمایت از دانشجویان مبتلا به بیماریهای خاص/ برنامه ریزی ویژه برای اسکان دانشجویان دختر

حمایت از دانشجویان مبتلا به بیماریهای خاص/ برنامه ریزی ویژه برای اسکان دانشجویان دختر

رئیس سازمان امور دانشجویان با تأکید بر اینکه باید برای خوابگاه‌های دختران، برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام گیرد، گفت: دانشجویان دختر خوابگاهی با محدودیت‌های بیشتری در خوابگاه‌ها مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مجتبی صدیقی صبح امروز در بیست‌وپنجمین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر نوع پشتیبانی که لازم باشد از مراکز مشاوره دانشجویی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌هایی که در حال حاضر وجود دارد، نگرانی شغلی است که از دغدغه‌های دانشجویان می باشد. در نشستی که با وزیر علوم داشتیم، سعی کردیم حوزه کارآفرینی در دانشگاه‌ها را ارتقاء دهیم.

صدیقی اضافه کرد: خوابگاه‌ها برای ما خیلی مهم هستند، برخی از خوابگاه‌ها دفاتر مشاوره ندارند که باید دفاتر مشاوره در خوابگاه‌ها ایجاد شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه به اوقات فراغت دانشجویان خوابگاهی اشاره کرد و افزود: دانشجویان خوابگاهی از اوقات فراغت بیشتری نسبت به دانشجویان دیگر برخوردارند که نحوه پر کردن این اوقات برای ما مهم است. بنابراین باید بحث ورزش در کنار خوابگاه‌ها ایجاد و تقویت شود.

وی به خوابگاه‌های دختران اشاره و خاطر نشان کرد: دانشجویان دختر خوابگاهی با محدودیت‌های بیشتری در خوابگاه‌ها مواجه هستند که برای آن باید برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

صدیقی ادامه داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها نظارت خوبی بر خوابگاه‌های ملکی و دانشگاهی دارند و بر خوابگاه‌های بیرون از دانشگاه نیز باید نظارت بهتری داشته باشند.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه به بحث پایش سلامت دانشجویان اشاره و اضافه کرد: اگر دانشجویی بیماری خاصی داشته باشد باید در تمام طول تحصیل تحت نظارت درمانی قرار گیرد و البته باید این نظارت طوری باشد که به حریم شخصی افراد خدشه‌ای وارد نشود.

وی ادامه داد: علی‌رغم تغییرات و تحولاتی که صورت گرفته، سیاست‌های ما همان است و تغییری نمی‌کند و ما به دنبال ایجاد دانشگاهی فعال و بانشاط هستیم.

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image