ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تمدید مهلت ثبت‌نام در واحد امارات دانشگاه آزاد/ ثبت‌نام ۶۰۰ داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد (31 شهریور 92)

تمدید مهلت ثبت‌نام در واحد امارات دانشگاه آزاد/ ثبت‌نام ۶۰۰ داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد (31 شهریور 92)

رئیس واحد امارات دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت‌نام داوطلبان کارشناسی ارشد واحد امارات دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: استقبال داوطلبان بسیار زیاد است و تاکنون ۶۰۰ داوطلب برای حضور در مقطع کارشناسی واحد امارات ثبت‌نام کرده‌اند.


محمدرضا شهریاری رئیس واحد امارات دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با ازدحام جمعیت داوطلبان مقابل ساختمان محل ثبت‌نام کارشناسی ارشد واحد امارات، گفت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی ثبت‌نام نزدیک می‌شویم و استقبال داوطلبان برای ثبت‌نام زیاد است، جمعیت بسیاری مقابل محل ثبت‌نام ازدحام کردند و در بیرون از ساختمان صف تشکیل شده است ولی افراد به نوبت داخل می‌شوند و مراحل ثبت‌نام به صورت منظم طی می‌شود.

وی افزود: تعداد کارکنان سرویس‌دهنده به نسبت افراد داوطلب کمتر بوده و تجمع زیاد شده است ولی این مسئله طبیعی است و در سایر واحدهای دانشگاهی نیز در روز ثبت‌نام تجمع داوطلبان زیاد است.

شهریاری با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای داوطلبان دو روز تمدید شده است، گفت:‌ثبت‌نام از چهارشنبه 27 شهریور آغاز شده بود و تا امروز ادامه داشت ولی با توجه به ازدحام جمعیت داوطلبان، مهلت ثبت‌نام تا ساعت 18 روز سه‌شنبه دوم مهر ماه تمدید شد.

رئیس واحد امارات دانشگاه آزاد اظهار داشت:‌ تاکنون 600 نفر برای حضور در مقطع کارشناسی ارشد واحد امارات دانشگاه آزاد ثبت‌نام کردند و پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده، این تعداد به هزار نفر افزایش یابد.

وی با اشاره به مراحل پذیرش داوطلبان، افزود: مشخصات متقاضیان را به معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد ارسال می‌کنیم و بر اساس میزان پذیرش واحدها درخواست داوطلبان بررسی می‌شود و اعلام نتیجه نیز پس از گذشت یک هفته از بررسی درخواست‌ها است.

کلمات کلیدی: واحد امارات دانشگاه آزاد، ثبت نام در واحد امارات دانشگاه آزاد، مهلت ثبت نام واحد امارات دانشگاه آزاد، مقطع کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 1186 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image