ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران ایجاد شد‌ (19 آبان 92)

2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران ایجاد شد‌ (19 آبان 92)

شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های اقلیم شناسی و اندیشه سیاسی در اسلام در دانشگاه مازندران موافقت کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به دانشگاه مازندران با جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آب و هواشناسی (اقلیم شناسی ) گرایش آب و هواشناسی شهری در دانشگاه مازندران موافقت کرد.

در متن نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: شورای گسترش آموزش عالی با یک بار پذیرش دانشجو در رشته آب و هواشناسی (اقلیم‌ شناسی ) گرایش آب و هواشناسی شهری در مقطع کارشناسی ارشد در آن دانشگاه موافقت کرد.

همچنین این وزارتخانه در نامه‌ای دیگر موافقت خود را برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته اندیشه سیاسی در اسلام در دانشگاه مازندران اعلام کرد.

در متن این نامه آمده است: شورای گسترش آموزش عالی با یک بار پذیرش دانشجو در رشته اندیشه سیاسی در اسلام در مقطع کارشناسی ارشد در آن دانشگاه موافقت به عمل آورده است.

کلمات کلیدی: مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران، مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه مازندران، رشته جدید ارشد، رشته آب و هواشناسی، رشته جدید

آمار بازدید: 457 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image