ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد کسب رتبه نخست ورود به مقطع کارشناسی ارشد از سوی دانشگاه قرآن و حدیث (12 مرداد 92)

کسب رتبه نخست ورود به مقطع کارشناسی ارشد از سوی دانشگاه قرآن و حدیث (12 مرداد 92)

مشاور عالی رئیس دانشگاه قرآن و حدیث از کسب رتبه نخست ورود به مقطع کارشناسی ارشد از سوی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.


حجت‌الاسلام هادی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دو شعبه تهران و قم در قالب حضوری و مجازی به تحصیل می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: 5 هزار نفر دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث مشغول تحصیل هستند و یکی از نقاط قوت این دانشگاه کارهای آموزشی مبتنی بر کارهای پژوهشی است.

مشاور عالی رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه دانشگاه قرآن و حدیث بر اساس اطلاعات آماری سازمان سنجش در زمینه تربیت دانشجو جزو رتبه‌های اول کشور است گفت: سازمان سنجش سالانه میزان درصد پذیرش مقاطع تحصیلات تکمیلی را اعلام می‌کند که دانشگاه قرآن و حدیث با 48 درصد پذیرش در بین پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد در بین دانشگاه‌ها رتبه نخست را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه قرآن و حدیث پس از دانشگاه‌های امیرکبیر، صنعتی شریف و تهران در مقطع دکترا رتبه چهارم پذیرش را کسب کرده است.

صادقی یادآور شد: کسب این رتبه‌ها از سوی دانشگاه به دلیل تخصص و ارتباط قوی بین پژوهشکده‌ها و دانشکده‌ها است.

دانشگاه قرآن و حدیث از مؤسسات آموزش عالى غیر دولتى است که از سال 78 با مجوز رسمى شوراى عالى انقلاب فرهنگى، فعالیت آموزشى خود را در قالب دانشکده علوم حدیث آغاز کرده و امروز با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نام «دانشگاه قرآن و حدیث» به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این دانشگاه دارای سه دانشکده فعال با عناوین «دانشکده علوم و معارف قرآن»، «دانشکده علوم و معارف حدیث» و «دانشکده علوم و معارف اسلامی» و نیز شعبه‌ای در تهران با عنوان «پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث» است.

دانشگاه قرآن و حدیث با هدف احیای امر اهل بیت(ع) و زمینه‌سازی برای حکومت جهانی اهل بیت(ع) تأسیس شده است.

اکنون این دانشگاه در سه شهر قم، تهران و اصفهان فعالیت دارد و از مراکز آموزش عالی منحصر به فرد در حوزه مباحث حدیثی در کشور به شمار می‌رود.

تبیین نقش اساسى احادیث پیشوایان معصوم در شناخت معارف اصیل اسلامى و دستورالعمل‏هاى نجات‏بخش و سعادت‏آفرین این دین آسمانى با اصل قراردادن آموزش علوم حدیث از جمله اهداف مهم این دانشگاه است.

کلمات کلیدی: ورود به مقطع کارشناسی ارشد، رتبه نخست ورود به مقطع کارشناسی ارشد، ورود به مقطع ارشد، کارشناسی ارشد، دانشگاه قرآن و حدیث، ارشد دانشگاه قرآن و حدیث، کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث، کسب رتبه نخست، ارشد

آمار بازدید: 448 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image