ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان

تدوین طرح رتبه بندی معلمان، توجه ویژه به معلمان ابتدایی و پذیرش دانشجو در پنج رشته مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان خبرهای خوب معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم برای فرهنگیان بود.




به گزارش خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، محمد دیمه ور در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمانشاه که امروز شنبه (13 اردیبهشت) در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، تجلیل از مقام معلم را تجلیل از دانایی و معرفت دانست و گفت: هر کشور و جامعه‌ای برای دستیابی به اهداف خود باید آموزش و پرورش را به عنوان یک نهاد اثرگذار دریابد.



معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر جامعه‌ای آموزش و پرورش را در کانون توجه خود قرار ندهد، تلاش‌های سایر عرصه‌ها کماکان بر مسیر توسعه نیافتگی حرکت خواهد کرد و این در حالیست که توجه به این بخش می‌تواند جامعه را در مسیر توسعه یافتگی سوق دهد.



وی افزود: مانیفست توسعه یافتگی در کشور آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم در مسیر توسعه یافتگی گام برداریم باید از این مسیر تربیتی بگذریم.



معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: آموزش و پرورش خود را یکی از اصلی‌ترین مخاطبان این شعار می‌داند و در راستای تحقق این شعار تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت.



وی در ادامه مجموعه پرسنل آموزش و پرورش در کشور را بالغ بر یک میلیون نفر دانست و گفت: به نظر می‌رسد این بخش پتانسیل این را دارد که در تحقق مدیریت جهادی مد نظر مقام معظم رهبری گام بردارد.



معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه از تدوین طرح رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: این طرح در حال بررسی است و امیدواریم تا پایان هفته به تصویب رسیده و به صحن مجلس برود که در صورت تصویب خواهد توانست با ایجاد یک فضای رقابتی در آموزش و پرورش در راستای توسعه کشور موثر باشد.



وی توجه ویژه به معلمان ابتدایی را از برنامه‌های در دست اقدام آموزش و پرورش دانست و گفت: این قشر یکی از تاثیر گذارترین قشرها هستند و توجه به وضعیت معیشتی آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.



دیمه ور در ادامه از پذیرش دانشجو در پنج رشته مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان در سال جاری خبر داد و ابراز امید‌واری کرد که این دانشگاه از این طریق بتواند در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی گام بردارد.



وی افزود: امیدوارم ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکترا نیز در این دانشگاه فراهم شود.

آمار بازدید: 312 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image