ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تعيين تكليف استخدام جانبازان و آزادگان به جلسه‌ بعدي مجلس موكول شد (مرداد 91)

تعيين تكليف استخدام جانبازان و آزادگان به جلسه‌ بعدي مجلس موكول شد (مرداد 91)

در جريان بررسي استفساريه دوفوريتي كامران نماينده‌ي اصفهان مقرر گرديد كه اين استفساريه در جلسه بعدي مجلس در روز دوشنبه 23 مرداد بررسي شود.


به گزارش خبرنگار پارلماني ايسنا، حسن كامران عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در جلسه علني امروز سه شنبه به بيان استفساريه دو فوريتي‌اش در خصوص استخدام جانبازان و آزادگان پرداخت و گفت: در بند 44 برنامه‌ي پنجم در مورد استخدام ايثارگران عنوان استخدام فرزندان جانبازان، آزادگان و شهدا قيد شده است و وضعيت استخدام خود جانبازان و آزادگان مشخص نيست.

وي افزود: تعداد جانبازان و آزادگان در دستگاهها محدود است اما اكنون دستگاههاي اجرايي عنوان مي‌كنند كه در مورد استخدام جانبازان و آزادگان طبق برنامه پنجم ابهام دارد.

نماينده‌ي مردم اصفهان در خصوص دليل مطرح شدن اين استفساريه در قالب دو فوريت گفت: در حال حاضر دستگاهها مي‌خواهند تغيير وضعيت بدهند به همين دليل ما در قالب استفساريه از مجلس سوال كرديم كه آيا اين قانون برنامه شامل استخدام خود جانبازان و يا آزادگان مي‌شود و يا خير كه پاسخ مجلس به آن مثبت بود.

وي خاطر نشان كرد: تصويب فوريت اين طرح ا حتياج به دو سوم راي مجلس دارد كه از نمايندگان درخواست دارم با اين طرح موافقت كنند.

در ادامه طبق روال بررسي طرح‌هاي دو فوريتي از موافقان و مخالفان درخواست شد كه به اظهارنظر بپردازند كه هيچ نماينده‌اي به عنوان مخالف صحبت نكرد.

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در اين خصوص گفت: در مورد طرح دو فوريت اين استفساريه از لحاظ آيين‌نامه‌اي شبه وجود دارد چرا كه دو فوريت‌ها بايد ظرف 72 ساعت بررسي شود اما مجلس تا روز دوشنبه هفته آينده جلسه ندارد.

وي افزود: مجلس جلسه روز يك شنبه هفته ‌آينده خود را با روز دوشنبه تغيير داده است و همچنين اين اتفاق در مورد جلسه‌ي فردا نيز رخ داده و جلسه‌ي روز چهارشنبه با امروز جابجا شده است.

از اين رو اگر دو فوريت اين استفساريه امروز مطرح شود مشكل آيين‌نامه‌اي پيدا مي‌شود.

لاريجاني از كامران به عنوان طراح اين استفساريه درخواست كرد تا امروز از طرح اين استفساريه صرف نظر كند و آن را در روز دوشنبه مطرح كند.

کلمات کلیدی: تعيين تكليف استخدام جانبازان، تعيين تكليف استخدام آزادگان، استخدام جانبازان و آزادگان، استخدام ايثارگران، استخدام فرزندان جانبازان، استخدام فرزندان آزادگان و شهدا

آمار بازدید: 572 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image