ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار بسته اجرایی وزارت علوم در روزنامه رسمی کشور منتشر شد (17 شهریور 92)

بسته اجرایی وزارت علوم در روزنامه رسمی کشور منتشر شد (17 شهریور 92)

بسته اجرایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که شامل مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های اصلی وزارت علوم، راهبردها و سیاست‌های مربوط به توسعه آموزش عالی، پژوهش و فناوری و تضمین کیفیت دانشگاه‌ها می‌شود، در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی منتشر شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسته اجرایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که شامل مهمترین اهداف و مأموریت‌های اصلی وزارت، راهبردها و سیاست‌های مربوط به توسعه آموزش عالی، پژوهش و فناوری و تضمین کیفیت دانشگاه‌ها می‌شود، در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی منتشر شد.

در این بسته مهمترین اهداف وزارت علوم، تقویت روحیه تحقیق و تتبع و ترویج فکر خلاق و ارتقاء فرهنگ علم دوستی، اعتلای موقعیت آموزشی، علمی و فنی کشور، تعمیق و گسترش علوم، معارف، ارزش های انسانی و اسلامی، تأمین نیروی انسانی متخصص و توسعه منابع انسانی کشور، ارتقاء سطح دانش و مهارت های فنی و توسعه و ترویج فرهنگ تفکر علمی در جامعه و حفظ و تحکیم آزادی علمی و استقلال دانشگاهها، مراکز علمی و تحقیقاتی عنوان شده است.

همچنین مأموریت‌های اصلی وزارت علوم مندرج در بسته اجرایی، ارزیابی جامع عملکرد نظام ملی علوم، تحقیقات و فناوری، حمایت از توسعه تحقیقات بنیادی و پژوهش‌های مرتبط با فناوری‌های نوین براساس اولویت‌ها، اتخاذ تدابیر لازم به منظور افزایش کارآیی و اثربخشی تحقیقات کشور و توسعه تحقیقات کاربردی با همکاری دستگاه‌های ذیربط، اتخاذ تدابیر لازم در خصوص انتقال فناوری و دانش فنی و برنامه‌ریزی به منظور بومی کردن فناوری‌های انتقال یافته به داخل کشور، ایجاد زمینه‌های مناسب برای عرضه فناوری در داخل و خارج کشور و حمایت از صدور فناوری های تولیدشده در کشور است.

علاوه براین در این بسته اجرایی، راهبردها و سیاست‌های مرتبط با توسعه آموزش عالی، توسعه پژوهش و فناوری، توسعه فرهنگی و راهبردها وسیاست‌های مرتبط با استقرار نظام جامع ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آمده است.

کلمات کلیدی: بسته اجرایی وزارت علوم، روزنامه رسمی کشور، مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های اصلی وزارت علوم، راهبردها و سیاست‌های مربوط به توسعه آموزش عالی، پژوهش و فناوری، تضمین کیفیت دانشگاه‌ها، روزنامه رسمی جمهوری اسلامی

آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image