ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش تصویب ۳ طرح کلان ملی پژوهش و فناوری کشور (9 مرداد 92)

تصویب ۳ طرح کلان ملی پژوهش و فناوری کشور (9 مرداد 92)

سه طرح کلان ملی پژوهش و فناوری در چهاردهمین جلسه شورای عالی عتف به تصویب رسید.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در چهاردهمین جلسه شورای عالی عتف که به ریاست کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نایب رئیس این شورا و با حضور سردار احمد وحید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دیگر اعضای این شورا در محل وزارت علوم برگزار شد سه طرح کلان ملی پژوهش و فناوری به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، در این نشست طرح ملی مدیریت، سیاست گذاری و ارزیابی خطر آلاینده‌های مواد غذایی و محیط زیست با هدف افزایش ایمنی و سلامت جامعه به تصویب رسید که ایجاد هسته مرکزی و مدیریت ملی برای کنترل آلاینده‌ها در مواد غذایی و محیط زیست، ارائه روش‌های کاربردی برای کنترل یا کاهش آلاینده‌ها، راه‌اندازی روش‌های نوین، فناوری‌های جدید در پایش و کنترل آلاینده‌ها و تولید تجهیزات و ملزومات تشخیص سریع آلاینده‌ها از جمله نتایج اجرای این طرح است.

بنابراین گزارش، در ادامه این نشست طرح ملی طراحی و ساخت منظومه ماهواره‌ای با پوشش دائمی در راستای حل نیاز کشور به پوشش دائمی ماهواره‌ای در زمینه‌های ارسال اطلاعات امن در شبکه بانکی، تلفن‌های دیجیتال ماهواره‌ای، ارتباط با نقاط دور افتاده و برقراری ارتباط امن با مراکز مورد نظر به تصویب اعضای شورای عالی عتف رسید.

همچنین در این نشست طرح ملی ساخت باتری‌های لیتومی پر ظرفیت به صورت اصولی به تصویب رسید و اعضای شورای عالی عتف با بررسی اصلاحات صورت گرفته در طرح ملی اقتصاد مقاومتی موافقت قطعی خود را با اجرای این طرح اعلام کردند.

در ادامه این نشست، اصلاحات طرح ملی نظام حکومتی الگو با هدف بررسی تجربیات نظام انقلاب اسلامی از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و کشف آسیب‌ها و ارائه راه حل‌های نوین مورد بررسی و موافقت قطعی شورای عالی عتف قرار گرفت.

کلمات کلیدی: طرح کلان ملی پژوهش و فناوری، طرح کلان ملی، پژوهش و فناوری، چهاردهمین جلسه شورای عالی عتف، پژوهش، فناوری، شورای عالی عتف، طرح ملی ساخت باتری‌های لیتومی پر ظرفیت، طرح ملی طراحی و ساخت منظومه ماهواره‌ای با پوشش دائمی

آمار بازدید: 258 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image