ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور فقط ثبت‌نام داوطلبان فنی و حرفه‌ای بدون مدرک پیش دانشگاهی در دوره‌های بدون آزمون مجاز است (6 مرداد 92)

فقط ثبت‌نام داوطلبان فنی و حرفه‌ای بدون مدرک پیش دانشگاهی در دوره‌های بدون آزمون مجاز است (6 مرداد 92)

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پاسخ به سؤالات برخی داوطلبان ثبت‌نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، گفت: فقط ثبت‌نام دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای بدون مدرک پیش دانشگاهی مجاز است.


ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا داوطلبان بدون مدرک پیش دانشگاهی نیز می‌توانند برای دوره بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ثبت‌نام کنند یا خیر؟ گفت: فقط ثبت‌نام دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای بدون مدرک پیش دانشگاهی مجاز است.

وی افزود: داوطلبانی که دارای دیپلم فنی و حرفه‌ای هستند به طور کلی دوره پیش دانشگاهی را نمی‌گذرانند و به همین دلیل می‌توانند بدون مدرک پیش‌ دانشگاهی، ثبت‌نام کنند ولی داوطلبان گروه‌های دیگر باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند.

اقبالی همچنین در پاسخ به سوال برخی داوطلبان در مورد تفاوت شهریه دوره‌های بدون آزمون و با آزمون در دانشگاه آزاد، اظهار داشت: تفاوتی بین شهریه این دو دوره وجود ندارد.

همچنین داوطلبان دیگری نیز پرسیده بودند که آیا در صورت ثبت‌نام و قبولی و عدم حضور در دانشگاه با مشکلی برای ثبت‌نام در دوره‌های آینده رو به رو می‌شوند یا خیر، که رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: برای ثبت‌نام این داوطلبان در دوره‌های بعدی مشکلی وجود ندارد و در دوره‌های بعدی نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند.

کلمات کلیدی: دوره‌های بدون آزمون، شرایط ثبت نام در دوره‌های بدون آزمون، ضوابط و قوانین ثبت نام در دوره‌های بدون آزمون، ثبت‌نام داوطلبان فنی و حرفه‌ای در دوره های بدون آزمون، مدرک پیش دانشگاهی، ثبت‌نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

آمار بازدید: 685 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image