ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور اخبار جدید از دوره‌های بدون آزمون دکتری آزاد و رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌ها

اخبار جدید از دوره‌های بدون آزمون دکتری آزاد و رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌ها

شرط پذیرش متقاضیان دوره‌های بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد


متقاضیان دوره های بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی باید در زمان ثبت نام در این دوره در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکترعلوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبرگفت: متقاضیان ثبت نام در دوره های بدون آزمون دکتری تخصصی می بایست در زمان ثبت نام در این دوره در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند، لذا آن دسته از داوطلبان به هر دلیلی امکان فارغ التحصیل شده در زمان اعلام شده را ندارند، امکان شرکت در این دوره ها را ندارند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص شرط معدل ثبت نام این دوره ها گفت: متقاضیان می بایست در رشته های علوم انسانی معدل 18 به بالا و رشته های غیرعلوم انسانی و رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و حسابداری 17 به بالا را در مقطع کارشناسی ارشد خود کسب کرده باشند. ضمناً فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای و عمومی نیز حداقل معدل 17 را کسب کرده باشند.

علوی فاضل تأکید کرد: کلیه متقاضیان می بایست حداقل نمره پایان نامه شان 18.5باشد و حداکثر در6 نیمسال فارغ التحصیل شده و فاقد دروس معادلسازی باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص مقالات چاپ شده داوطلبان گفت: این دسته از داوطلبان لازم است کلیه مقالات و تولیدات علمی چاپ شده خود در مجلات ISI و یا ISC و مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیرفارسی زبان داخلی یا خارجی و مقالات ارائه شده در کنفرانسها و همایشهای داخلی و خارجی بصورت فایل PDF در صفحه ثبت نام ارسال کنند.

به گزارش ایسنا وبه نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه ملاک رتبه بندی اولیه متقاضیان دوره بدون آزمون نمرات معدل، پایان نامه، رشته فارغ التحصیلی و فعالیت های علمی پژوهشی داوطلبان است؛ لذا هرگونه ثبت و یا ارسال اطلاعات نادرست منجر به حذف داوطلب از پردازش خواهد بود.





آخرین اخبار ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌ها

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد ثبت نام برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی اطلاعاتی را ارائه کرد.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد ثبت نام برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه پیام نورو موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بوده و ثبت نام آن از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از ساعت 20 روز شنبه (دهم آبان) آغاز شده و با توجه به مهلت تمدید شده در روز یکشنبه (30 آذرماه) پایان می‌پذیرد همه داوطلبان ضرورت دارد در صورتی که حداکثر تا تاریخ 30 دی ماه موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می‌شوند می‌توانند تا مهلت باقی مانده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که هم اکنون روی سایت سازمان سنجش قرار دارد برای ثبت نام و گزینش اقدام کنند.

وی در مورد آمار ثبت نام کنندگان اظهارکرد: تا هشت صبح امروز سه شنبه 18 آذرماه 82 هزار و 457 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته توضیح داد: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و ثبت نام در آنان از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از روز شنبه (17 آبان ماه) آغاز شده و با توجه به مهلت تمدید شده در روز یکشنبه (30 آذر) پایان می‌پذیرد کلیه داوطلبانی که تا تاریخ 30 دی ماه موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم یا کاردانی می‌شوند ضرورت دارد در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

حسین توکلی در مورد آمار ثبت نام کنندگان گفت: تا هشت صبح امروز سه شنبه 18 آذر 31 هزار و 224 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند.

وی در پایان در مورد آمار ثبت نام کنندگان آزمون دکترای نیمه متمرکز نیز گفت:‌ تا هشت صبح امروز تعداد 21 هزار و 457 نفر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده‌اند.

به کلیه داوطلبان واجد شرایط که تا کنون در این آزمون ثبت نام نکرده‌اند توصیه می‌شود با توجه به اینکه پایان مهلت ثبت نام یکشنبه 23 آذر است نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

آمار بازدید: 1624 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image