ارتباط مستقیم با 30637 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور ممنوعیت موسسات فراگیر در استفاده از آرم و نام دانشگاه پیام نور/ الزام داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای ثبت نام (6 مهر 92)

ممنوعیت موسسات فراگیر در استفاده از آرم و نام دانشگاه پیام نور/ الزام داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای ثبت نام (6 مهر 92)

با توجه به نزدیک شدن زمان ثبت نام آزمون فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، مرکز آموزشهای عالی آزاد و خاص دانشگاه علمی کاربردی به برخی موارد از جمله ممنوعیت موسسات مجاز فراگیر در استفاده از آرم و نام دانشگاه پیام نور اشاره کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اینکه برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد توسط موسسات مجاز آغاز شده است، مرکز آموزش های عالی آزاد و آموزش های خاص دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد که این موسسات با رعايت تمام ضوابط آموزشي و مقررات قانوني، می توانند به فعالیت قانونی خود ادامه دهند.

موسسات مجاز برگزار کننده دوره های آمادگی فراگیر پیام نور، بر اساس ضوابط اعلام شده لازم است 11 بند را مورد توجه قرار دهند.

موسسات به هيچ وجه نباید از عنوان و علائم دانشگاه پيام نور استفاده و تمام ضوابط آموزشي و مقررات قانوني مورد نظر مركز آموزشهاي عالي آزاد و خاص همچنین دانشگاه پيام نور را رعايت کنند.

علی معصومیان - رئیس مرکز آموزشهای عالی آزاد و خاص دانشگاه علمی کاربردی در این باره به خبرنگار مهر، گفت: بر اساس سایر بندهای اعلام شده در این ضوابط، از هرگونه ايجاد اطمينان خاطر و تضمين درخصوص قبولي و يا هر اقدام ديگري كه به نوعي دانشگاه پيام نور را نزد مراجعه كنندگان متعهد مي کند، باید خودداری شود.

وی ادامه داد: در راستاي فعاليتها، هيچ‌گونه حقي نسبت به استفاده از مشخصه هاي منتسب به دانشگاه پيام نور اعم از استفاده از نام، آرم و غيره را در تبليغات رسانه هاي جمعي و مطبوعات برای موسسات وجود ندارد.

این مقام مسئول همچنین تاکید کرد که داشتن مدرك پيش دانشگاهي برای متقاضیان الزامي است و به هنگام ثبت نام از داشتن مدرك پيش دانشگاهي‌ داوطلبان لازم است اطمينان حاصل شود.

به گفته معصومیان ششمین بند این مقرارت مربوط به عدم ایجاد هرگونه شعبه جديد و يا انتقال از محل مؤسسه بدون هماهنگي با مركز آموزشهاي عالي آزاد و خاص است

وی ادامه داد: مجوز صادره مبني بر اجازه برگزاري كلاسهاي آمادگي دوره هاي فراگير دانشگاه پيام نور لازم است در محل مؤسسه نصب شود به شكلي كه به راحتي براي داوطلبان و ناظران قابل رويت باشد، همچنین از هرگونه نقل و انتقال مجوز برگزاري كلاسهاي آمادگي دوره هاي فراگير به هر شخص حقيقي يا حقوقي ديگر باید خودداری شود.

از دیگر بندهای این مقرارت که معصومیان به آن اشاره کرد می توان از الزام موسسه برای معرفی منابع اعلام شده توسط دانشگاه پیام نور یاد کرد. وی در این باره، تاکید کرد: فقط منابع و محتواي اعلام شده از سوي دانشگاه پيام نور در دفترچه راهنماي ثبت نام دوره هاي فراگير به دانشپذيران معرفي و همين منابع توسط مدرسان تدريس شود.

به گفته معصومیان، مؤسسه متعهد است هرگونه تغيير در دارندگان حق امضاي مؤسسه، مدير و نشاني مؤسسه را در اسرع وقت به اطلاع مركز آموزشهاي عالي آزاد و آموزشهاي خاص برساند.

رئیس مرکز آموزشهای عالی آزاد و خاص دانشگاه علمی کاربردی، درباره مدرک تحصیلی مدرسان، گفت: مدرسان در دوره هاي كارشناسي ارشد حداقل داراي مدرك‌ تحصيلي دكتري تخصصي (ph.D) در رشته هاي مرتبط باشند.

به گزارش مهر، حذف دوره های فراگیر کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور از امسال با اعلام دانشگاه پیام نور صورت گرفت و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این دوره از 14 مهر در سامانه سازمان سنجش آغاز می شود.

کلمات کلیدی: موسسات فراگیر، آرم و نام دانشگاه پیام نور، زمان ثبت نام آزمون فراگیر، فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، مرکز آموزشهای عالی آزاد

آمار بازدید: 334 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image