ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اعلام نتایج دوره‌های بدون آزمون ارشد و تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

اعلام نتایج دوره‌های بدون آزمون ارشد و تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دوره تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه خبر داد.


دکتر ناصر اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های دکتری تخصصی می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان باید در روز شنبه سوم اسفند به واحدهای محل قبولی مراجعه و نسبت به ثبت‌نام قطعی خود اقدام کنند، اظهار کرد: پذیرفته شدگان باید اصل مدرک کارشناسی ارشد (در صورت آماده نبودن مدرک کارشناسی ارشد گواهی موقت )، اصل کارت ملی و شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن، شش قطعه عکس 4×3 و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه پسران را مشخص کند، را به همراه داشته باشند.

اعلام نتایج دوره‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد همچنین از اعلام اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه خبر داد و افزود: پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.

وی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان باید در روز شنبه سوم اسفند ماه به واحدهای محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور رییس دانشگاه آزاد درخصوص زمان اعلام نتایج فارغ‌التحصیلان ممتاز رتبه‌های اول و دوم واحدهای دانشگاهی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 92 شرکت کرده‌اند، گفت: این دسته از داوطلبان نیز می‌توانند در تاریخ مذکور به سایت www.azmoon.com مراجعه و از وضعیت خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام فارغ التحصیلان ممتاز نیز در روز شنبه سوم اسفند سال جاری خواهد بود، تصریح کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود در صورت مواجه شدن با سوال یا ابهامی به جای مراجعه حضوری به مرکز آزمون سوال خود را از طریق پایگاه الکترونیکی www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح کنند.

آمار بازدید: 456 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image