ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور جدیدترین اخبار ثبت نام و زمان برگزاری کنکور 1400 + میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی

جدیدترین اخبار ثبت نام و زمان برگزاری کنکور 1400 + میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی

در این بخش آخرین و جدیدترین اخبار ثبت نام و زمان برگزاری کنکور 1400، برنامه زمانی جدید کنکورهای ارشد و سراسری ۱۴۰۰، ماجرای حذف نظام قدیم در کنکور ۱۴۰۰ و .... ارائه شده است.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام متقاضیان‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از یکشنبه، ۱۲ بهمن منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و  روز شنبه ۱۸ بهمن ماه پایان می پذیرد.

 بر اساس مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ همانند سال ۱۳۹۹ حداکثر ۳۰ درصد با تاثیر مثبت است و مواد و ضرایب دروس امتحانی و دروس مؤثر سوابق تحصیلی آزمون سال ۱۴۰۰ همانند سال ۱۳۹۹ است.

با توجه به تایید مجدد مصوبه هفدهمین جلسه ۲۶ اسفند سال ۹۷ شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و بعد از آن، سنجش فقط با یک آزمون و بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶  انجام می‌شود.

مطالعه نمائید: 20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور

میزان احتمال تمدید مجدد کنکور نظام قدیم در سال 1400

به گزارش ایسنا؛ با توجه به اظهارنظرهای مطرح شده از سوی مسئولان (وزیر علوم، شورای سنجش و پذیرش، سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی) که تصمیم گیران اصلی آموزش عالی هستند، به نظر می رسد احتمال تمدید مجدد کنکور نظام قدیم در سال 1400 بسیار ضعیف است و پرونده داوطلبان این کنکور برای همیشه بسته شده و به بایگانی رفته است. بنابراین لازم است داوطلبان به جای توجه به حواشی و پیام های برخی در خصوص بازگشت مجدد این کنکور، که اغلب در فضای مجازی مطرح می شوند؛ در مهلت چند ماه باقی مانده به کنکور خود را بر اساس منابع نظام جدید آماده این ماراتن سرنوشت ساز کنند.

مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰

متقاضیان باید پس از مطالعه دفترچه راهنما، مدارک یا اطلاعات لازم مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را براساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده کنند. متقاضیان، در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، لازم است که با وارد کردن اطلاعات درخواستی نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی بر اساس دستورالعمل اقدام کنند. آن دسته از متقاضیانی که مشمول سوابق تحصیلی نیستند، اجازه ویرایش تمامی اطلاعات ثبت‌نامی خود را دارند. آن دسته از متقاضیانی که مشمول سوابق تحصیلی هستند، اجازه ویرایش اطلاعات خود را دارند؛ اما اجازه ویرایش اطلاعات سوابق تحصیلی را نخواهند داشت.

مطالعه
رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 همراه با مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 99 هم مفید است.

هزینه ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰

به گزارش مهر، با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود، متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۵۴۰ هزار ریال (۵۴ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند. با توجه به اینکه مقرر شده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به متقاضیان ارائه شود، متقاضیانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۸ هزار و ۵۰۰ ریال (۸۵۰ تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
نحوه محاسبه درصد تست کنکور با مثال با و بدون نمره منفی و فرمول درصد گیری کنکور

زمان برگزاری کنکورهای سال 1400

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه ۵ خرداد، پنجشنبه ۶ خرداد و و جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه ۹ تیر، پنجشنبه ۱۰ تیر، جمعه ۱۱ تیر و شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. به گزارش مهر، پیش از این اعلام شده بود آزمون کارشناسی ارشد در روزهای ۶ و ۷ خرداد و آزمون سراسری در روزهای ۱۰ و ۱۱ تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهند شد.




منبع: ایسنا، مهر، فارس


آمار بازدید: 683 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image