ارتباط مستقیم با 30649 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور سازمان سنجش هشدار داد: داوطلبان مراقب تبلیغات کذب و افراد سودجو باشند (19 مرداد 92)

سازمان سنجش هشدار داد: داوطلبان مراقب تبلیغات کذب و افراد سودجو باشند (19 مرداد 92)

سازمان سنجش با آغاز ز به داوطلبان هشدار داد: افراد سودجو و برخی از موسسات و آموزشگاه‌های به اصطلاح علمی و آموزشی،‌ با انجام تبلیغات موهوم و غیر واقع و با اتخاذ شیوه‌ها و شگردهای متخص خود، اقدام به فریب اذهان داوطلبان و خانواده‌های آنان و کسب سود هنگفت به صورت غیر قانونی می‌کنند.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1329 می‌رساند که در محدوده زمانی اختصاص داده شده برای انتخاب رشته این آزمون (17 تا 22 مرداد 1392)، افراد سودجو و برخی از موسسات و آموزشگاه‌های به اصطلاح علمی و آموزشی،‌ با انجام تبلیغات موهوم و غیرواقع و با اتخاذ شیوه‌ها و شگردهای متخص خود، اقدام به فریب اذهان داوطلبان و خانواده‌های آنان و کسب سود هنگفت به صورت غیر قانونی از این رهگذر می‌کنند.



از جمله شگردهای این افراد و موسسات در جهت اغوا و فریب داوطلبان، دادن وعده‌های واهی و ذکر عناوینی از قبیل قبولی 100 در صد تضمینی، انتخاب رشته صحیح تخصص ماست، موفقیت را با ما تجربه کنید و ... با دریافت مبالغ سرسام آور است و یا اینکه بعضا خود را به نوعی وابسته به سازمان سنجش آموزش کشور معرفی می‌کنند تا در تبلیغات، القای همکاری با سازمان را مطرح می‌کنند.



بنابراین سازمان سنجش به داوطلبان و خانواده آنان در خصوص این گونه اعمال این موسسات هشدار داده تا به انحاء و شیوه‌های مختلف فریب آنها را نخورند و به منظور انتخاب رشته،‌ تنها از مشاوران مدارس و آموزش و پرورش در این زمینه یاری بجویند.



همچنین مجدد تاکید می‌شود که این سازمان هرگونه ارتباط و همکاری خود را به هر نوع و شکلی با این دسته از افراد و موسسات به شدت تکذیب می‌کند و تقاضا دارد که در صورت برخورد، داوطلبان یا خانواده‌های آنان مراتب را به اداره کل حراست و حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش به نشانی پست الکترونیکی: hefazatazmon@sanjesh.org ارسال کنند یا با شماره تلفن‌های 61-0263618226 و 02188905551 تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.



شایان ذکر است که این اداره کل، آماده دریافت اخبار و گزارش‌های تخلف از این موسسات و افراد سودجو و ... است.


کلمات کلیدی: سازمان سنجش، اخبار سازمان سنجش، اخبار جدید سازمان سنجش، هشدارهای سازمان سنجش، انتخاب رشته کنکور، اخبار جدید انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور 92

آمار بازدید: 413 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image