ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمان اعلام سهمیه عمره دانشجویان (1 مهر 91)

زمان اعلام سهمیه عمره دانشجویان (1 مهر 91)

معاون پشتیبانی ستاد عمره دانشگاهیان گفت: هنوز سهمیه دانشگاهیان برای اعزام به عمره مفرده از سوی سازمان حج و زیارت اعلام و ابلاغ نشده است.


ابراهیم صارمی، معاون پشتیبانی ستاد عمره دانشگاهیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه هنوز سهمیه عمره دانشگاهیان اعلام و ابلاغ نشده است، افزود: اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده در دی یا بهمن صورت می‌گیرد و این در حالی است که هنوز مشخص نیست چند نفر اعزام می‌شوند.

به گفته وی با توجه به زمان محدود اعزام دانشگاهیان تأخیر در اعلام تعداد افراد می‌توانند سبب بروز مشکلاتی در اجرای اقدامات فرهنگی این ستاد شود.

معاون پشتیبانی ستاد عمره دانشگاهیان با بیان اینکه سال گذشته 30 هزار دانشگاهی به عمره مفرده اعزام شدند، تصریح کرد: سازمان حج و زیارت می‌تواند همکاری بیشتری با ستاد عمره دانشگاهیان داشته باشد و حداقل حدود تعداد افرادی که اعزام می‌شوند را اعلام کند.

وی به سازمان حج و زیارت نیز حق داد و گفت: البته هنوز سهمیه ایران در عمره امسال مشخص نشده است اما با این حال سازمان حج و زیارت می‌تواند همکاری بیشتری با ستاد عمره دانشگاهیان داشته باشد.

صارمی درباره زمان اعلام و ابلاغ سهمیه عمره دانشگاهیان گفت: مسئولان سازمان حج و زیارت زمان اعلام سهمیه را بعد از ایام حج تمتع و حدود 40 روز آینده اعلام کرد.

کلمات کلیدی: عمره دانشجویی، سهمیه عمره دانشجویی، سهمیه عمره دانشجویان، تاریخ اعلام سهمیه عمره دانشجویان، سهمیه عمره دانشگاهیان

آمار بازدید: 545 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image