ارتباط مستقیم با 30684 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه قرعه‌کشی نمادین عمره دانشجویی ساعت 14 امروز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران (19 آبان 92)

قرعه‌کشی نمادین عمره دانشجویی ساعت 14 امروز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران (19 آبان 92)

رئیس ستاد حج و عتبات دانشجویی از برگزاری مراسم قرعه‌کشی نمادین عمره دانشجویی سال 92، در ساعت 14 امروز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران خبر داد.


حجت‌الاسلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد حج و عتبات دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز قرعه‌کشی عمره دانشجویی سال 92 از امروز یکشنبه 19 آبان‌ماه گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، مراسم قرعه‌کشی عمره دانشجویی سال 92 امروز و فردا یکشنبه و دوشنبه 19 و 20 آبان‌ماه در 30 استان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: با این حال مراسم قرعه‌کشی اصلی و نمادین عمره دانشجویی سال 90 در ساعت 14 امروز یکشنبه 19 آبان‌ماه در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

فقیهی با اعلام خبر رونمایی از شعار عمره دانشجویی برای اولین بار در قرعه‌کشی امروز با اشاره به زمان قرعه‌کشی در استان‌های مختلف تاکید کرد: زمان و محل قرعه‌کشی عمره دانشجویی در سایر استان‌ها از طریق تنظیم جدولی در سایت www.labbayk.comاعلام شده است.

کلمات کلیدی: قرعه‌کشی نمادین عمره دانشجویی، قرعه‌کشی نمادین عمره، عمره دانشجویی، دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، دانشکده ادبیات، دانشگاه تهران

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image