ارتباط مستقیم با 30724 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز شدن ثبت‌نام عمره دانشجویی و مشخص شدن زمان قرعه‌کشی (29 آذر 91)

آغاز شدن ثبت‌نام عمره دانشجویی و مشخص شدن زمان قرعه‌کشی (29 آذر 91)

دبیر ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام عمره دانشگاهیان سال 92 از امروز چهارشنبه 29 آذر ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا هشتم دی ماه ادامه دارد و ‌متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.com نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.



محمد زارع در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: مراسم قرعه کشی نیز در روزهای دهم و یازدهم دی ماه در سراسر کشور انجام خواهد شد و اعزام دانشگاهیان از فروردین و اردیبهشت ماه تا خردادماه انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه سال گذشته 30 هزار نفر به عمره اعزام شدند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد اعزام به حج عمره کاهش یافته است بنابراین سهمیه عمره دانشگاهیان نیز به تبع کاهش سهمیه عمره، به نصف کاهش یافته است و امسال سهمیه ما 15 هزار نفر است.


وی ادامه داد: سهمیه‌ها مخصوص دانشجویان مجرد پسر و متاهلان است و در این مرحله سهمیه برای اساتید نداریم اما در حال گفت وگو هستیم تا بتوانیم سهمیه برای اساتید نیز بگیریم و در این راستا ثبت‌نام عمره دانشگاهیان برای سه گروه دانشجویان مجرد پسر، متاهلان و اساتید خواهد بود اما تا زمان دریافت سهمیه به اساتید قول اعزام نمی‌دهیم.


زارع با بیان اینکه امسال بیشترین سهمیه در اختیار دانشجویان متاهل است، گفت: اولویت اعزام با متاهلانی است که در یکی دو سال اخیر ازدواج کرده‌اند.


وی همچنین در خصوص هزینه عمره دانشگاهیان نیز گفت: در حال حاضر هیچ قیمتی را برای هزینه عمره دانشگاهیان نمی‌دانیم منتظر هستیم که هزینه‌ها برآورد شود که اطلاعات لازم در این مورد اعلام می‌شود.

کلمات کلیدی: ثبت‌نام عمره دانشجویی، عمره دانشجویی، زمان قرعه‌کشی عمره دانشجویی، عمره دانشگاهیان، آغاز ثبت‌نام عمره دانشگاهیان، عمره دانشگاهیان سال 92

آمار بازدید: 1443 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image