ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان و مکان قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان

زمان و مکان قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان

زمان و مکان قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان اعلام شد/ 18 آبان قرعه‌کشی دانشگاهیان تهرانی


زمان و مکان قرعه کشی عمره دانشگاهیان سراسر کشور اعلام شد و بر همین اساس یکشنبه 18 آبان با حضور حجت الاسلام محمدیان، حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر و حجت‌الاسلام فقیهی این مراسم برای دانشگاهیان تهرانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، زمان و مکان قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان سراسر کشور اعلام شد.

بنابراین گزارش، برای دانشگاهیان تهرانی (دانشگاه‌های وزارت علوم، دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت و سایر دانشگاه‌های تهران) یک‌شنبه 18 آبان 93 ساعت 14 در دانشگاه تهران تالار علامه امینی و با حضور حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام فقیهی رئیس و مسئولین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و متقاضیان عمره دانشگاهیان مراسم قرعه‌کشی برگزار خواهد شد و همچنین یک قرعه‌کشی نیز برای دانشجویان و اساتیدی که محل تحصیل و تدریس آنها استان تهران است و در محل مراسم قرعه‌کشی روز یک‌شنبه حضور دارند، جهت تشرف به عمره انجام می‌شود.

گفتنی است شنبه 17 آبان 93 ساعت 12:30 در دانشگاه اصفهان تالار دانشکده معارف اسلامی برای دانشگاهیان اصفهانی، در همین روز ساعت 14 برای دانشگاهیان ایلامی در دانشگاه ایلام سالن آیت‌الله حیدری، برای دانشگاهیان خراسان جنوبی ساعت 12 در دانشگاه بیرجند، مسجد امام صادق، برای دانشگاهیان خراسان رضوی ساعت 12 در دانشگاه فردوسی مشهد، سالن پردیس و برای دانشگاهیان خراسان شمالی نیز ساعت 8:30 در بیمارستان امام رضا(ع)، تالار شهید لنگری این قرعه‌کشی انجام می‌شود.

همچنین روز یک‌شنبه 18 آبان 93 ساعت 12:30 دانشگاهیان خوزستانی در دانشگاه شهید چمران اهواز، سالن اجتماعات دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی و دانشگاهیان استان فارس ساعت 14 در حسینیه دانشگاه شیراز باید منتظر قرعه‌کشی عمره باشند.

براساس این گزارش، در روز یک‌شنبه 18 آبان 93 ساعت 12:30 برای دانشگاهیان قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) سالن آمفی تئاتر مرکزی، دانشگاهیان کهکیلویه و بویر احمد ساعت 9:15 در دانشگاه آزاد واحد یاسوج و دانشگاهیان گلستان ساعت 9 در دانشگاه آزاد واحد گرگان سالن اجتماعات این قرعه‌کشی انجام می‌شود.

دانشگاهیان لرستان، مازنداران و همدان نیز در روز یک شنبه 18 آبان 93 باید منتظر قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان باشند که برای دانشگاهیان لرستان ساعت 20 در تالار ابن‌سینای بیمارستان شهیدرحیمی خرم‌آباد، برای دانشگاهیان مازنداران ساعت 10 در دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران تالار آیت‌الله کوهستانی و برای دانشگاهیان همدان بعداز نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه بوعلی سینا این قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانشگاهیان استان مرکزی نیز یک شنبه 18 آبان 93 ساعت 12:30 در دانشگاه اراک، سالن هشتم شهریور، دانشگاهیان هرمزگانی بعد از نماز ظهر و عصر در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس و دانشگاهیان یزدی ساعت12:30 در دانشگاه یزد، سالن آمفی تئاتر مرکزی از نتایج قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان با اطلاع می‌شوند.

لازم به ذکر این قرعه کشی برای دانشگاهیان استان کرمان نیز شنبه 17 آبان 93 ساعت 12 در دانشگاه آزاد کرمان، تالار وحدت برگزار می‌شود.

گفتنی است زمان و مکان قرعه‌کشی حج عمره برای دانشگاهیان استان‌های، اردبیل، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قم، کردستان، کرمانشاه و گیلان به زودی اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 348 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image