ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعزام بیش از ۱۷ هزار نفر به عمره دانشجویی/ سهم دانشجویان متأهل بیشتر از مجرد (25 آبان 92)

اعزام بیش از ۱۷ هزار نفر به عمره دانشجویی/ سهم دانشجویان متأهل بیشتر از مجرد (25 آبان 92)

رئیس ستاد حج و عتبات دانشجویی گفت: پس از پایان قرعه‌کشی نهایی عمره دانشجویی سال ۹۲، تعداد ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر برای اعزام به این سفر معنوی انتخاب شدند.


محمدرضا فقیهی رئیس ستاد حج و عتبات دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اعلام آمار نهایی انتخاب شدگان در قرعه‌کشی نهایی عمره دانشجویی سال 92 گفت: پس از برگزاری نهایی قرعه‌کشی عمره دانشجویی در روز سه‌شنبه، تعداد 17 هزار و 300 نفر به عنوان عمره‌گذاران دانشجوی سال 92 انتخاب شدند.

وی افزود: بلافاصله پس انتخاب نفرات، مرحله نهایی ثبت‌نام آغاز شده است و منتخبین باید تا روز 28 آبان ماه با مراجعه به سایت www.labbayk.com ، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

حجت‌الاسلام فقیهی با اشاره به مبلغ واریزی منتخبین در پرداخت مرحله اول خاطرنشان کرد: در مرحله نخست واریزها، منتخبین باید مبلغ اولیه 750 هزار تومان را به شماره حساب اعلام شده در سایت وایز کنند و منتظر اعلام مبلغ نهایی از سوی سازمان حج و زیارت باشند.

رئیس ستاد حج و عتبات دانشجویی در پایان تاکید کرد: از تعداد کل 17 هزار و 300 دانشجوی انتخاب شده برای حضور در عمره دانشجویی سال 92، حدود 60 درصد متاهلین هستند و دانشجویان مجرد سهم کمتری در قرعه‌کشی این دوره از حج دانشجویی دارند.

کلمات کلیدی: عمره دانشجویی، اخبار جدید عمره دانشجویی، سهم دانشجویان متأهل از عمره، عمره دانشگاهیان، www.labbayk.com

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image