ارتباط مستقیم با 30749 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعزام بیش از ۱۷ هزار نفر به عمره دانشجویی/ سهم دانشجویان متأهل بیشتر از مجرد (25 آبان 92)

اعزام بیش از ۱۷ هزار نفر به عمره دانشجویی/ سهم دانشجویان متأهل بیشتر از مجرد (25 آبان 92)

رئیس ستاد حج و عتبات دانشجویی گفت: پس از پایان قرعه‌کشی نهایی عمره دانشجویی سال ۹۲، تعداد ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر برای اعزام به این سفر معنوی انتخاب شدند.


محمدرضا فقیهی رئیس ستاد حج و عتبات دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اعلام آمار نهایی انتخاب شدگان در قرعه‌کشی نهایی عمره دانشجویی سال 92 گفت: پس از برگزاری نهایی قرعه‌کشی عمره دانشجویی در روز سه‌شنبه، تعداد 17 هزار و 300 نفر به عنوان عمره‌گذاران دانشجوی سال 92 انتخاب شدند.

وی افزود: بلافاصله پس انتخاب نفرات، مرحله نهایی ثبت‌نام آغاز شده است و منتخبین باید تا روز 28 آبان ماه با مراجعه به سایت www.labbayk.com ، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

حجت‌الاسلام فقیهی با اشاره به مبلغ واریزی منتخبین در پرداخت مرحله اول خاطرنشان کرد: در مرحله نخست واریزها، منتخبین باید مبلغ اولیه 750 هزار تومان را به شماره حساب اعلام شده در سایت وایز کنند و منتظر اعلام مبلغ نهایی از سوی سازمان حج و زیارت باشند.

رئیس ستاد حج و عتبات دانشجویی در پایان تاکید کرد: از تعداد کل 17 هزار و 300 دانشجوی انتخاب شده برای حضور در عمره دانشجویی سال 92، حدود 60 درصد متاهلین هستند و دانشجویان مجرد سهم کمتری در قرعه‌کشی این دوره از حج دانشجویی دارند.

کلمات کلیدی: عمره دانشجویی، اخبار جدید عمره دانشجویی، سهم دانشجویان متأهل از عمره، عمره دانشگاهیان، www.labbayk.com

آمار بازدید: 392 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image