ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمان اعزام‌ دانشجویان‌ مجرد به حج/ آغاز ثبت‌نام جدید عمره دانشگاهیان از مهر

زمان اعزام‌ دانشجویان‌ مجرد به حج/ آغاز ثبت‌نام جدید عمره دانشگاهیان از مهر

رییس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان کشور با اعلام این که اعزام دانشجویان مجرد به حج عمره از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شودگفت: در مجموع 17 هزار نفر از اساتید و دانشجویان تا 29 اردیبهشت ماه 17به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.


حجت‌الاسلام فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: حج عمره دانشگاهیان امسال از 2 فروردین ماه آغاز شده و تا 29 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت تا کنون 32 کاروان به عمره اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرحله اول به پایان رسیده است، افزود: کاروان‌های اساتید از 2 فروردین ماه تا 12 فروردین اعزام شده‌اند و اکنون تعداد اندکی از اساتید سه نفره باقی مانده‌اند که اعزام می‌شوند. هم چنین اعزام کاروان‌های متاهلین از 12 فروردین آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.


اعزام مجردین از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

فقیهی با اشاره به اینکه تا کنون 35 کاروان دانشگاهی اعزام شده‌اند، اظهار کرد: اعزام مجردین از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا 29 همین ماه ادامه خواهد داشت. به طور کلی در این دوره حدود 3000 نفر از اساتید همراه با خانواده‌هایشان، 8000 نفر از دانشجویان متاهل و 7000 نفر از دانشجویان مجرد به حج عمره اعزام می‌شوند که تا این لحظه حدود 5250 نفرآنان اعزام شده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان کشور با اشاره به زمان ثبت نام دوره‌ بعدی اعزام حج عمره دانشگاهیان گفت: ثبت نام دوره بعدی حج عمره دانشجویی، از مهرماه امسال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا کنون اکثر اساتید به مکه مکرمه اعزام شده‌اند افزود: اساتید سه نفره مانده‌اند که طی روزهای آینده اعزام می‌شوند.

فقیهی در خصوص اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات نیز اعلام کرد: طی عید نوروز اعزام‌های محدودی برای دانشگاهیان صورت گرفت اما در حال برنامه‌ریزی برای اعزام دانشجویان پس از ماه مبارک رمضان (تابستان سال جاری) هستیم.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از مشخص نبودن زمان ثبت‌نام و تعداد دانشگاهیان اعزامی به عتبات عالیات نیز سخن گفت و اظهار کرد: رای‌زنی‌های لازم در این خصوص با سازمان حج و زیارت صورت خواهد گرفت.

آمار بازدید: 352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image