ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی خطای نرم‌افزاری و حذف نام 37 هزار دانشجو از سایت دانشگاه (25 آبان 92)

خطای نرم‌افزاری و حذف نام 37 هزار دانشجو از سایت دانشگاه (25 آبان 92)

مسئولان یک دانشگاه آلمانی به دلیل مشکل نرم‌افزاری ایجاد شده برای 37 هزار دانشجوی این دانشگاه و ارسال یک ایمیل اشتباه با محتوای حذف اسامی تمام آنها از سایت این دانشگاه از آنها عذرخواهی کردند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «کیم آسترید مجیستر»، سخنگوی «دانشگاه صنعتی درسدن» در آلمان درباره این اشتباه بزرگ گفت: کل دانشجویان دانشگاه به همراه کارکنان یعنی در مجموع 48 هزار نفر به طور اشتباهی ایمیلی را دریافت کرده‌اند و در آن ایمیل به آنها اعلام شد که نامشان از سایت دانشگاه حذف شده است.



در این ایمیل اعلام شده بود: «امکان ورود شما به سیستم تا 12 روز آینده مسدود خواهد شد و دلیل آن این است که نام شما به عنوان دانشجو حذف شده، قرارداد شما به اتمام رسیده و یا ورود شما به عنوان مهمان دیگر اعتبار نخواهد داشت. لطفا از ذخیره اطلاعات ضروری خود که نیازمند ورود به محیط کاربری شماست اطمینان حاصل کنید.»



به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، بسیاری از دانشجویان گفتند به دنبال دریافت این ایمیل مضطرب شده‌اند اما وقتی سایر دانشجویان نیز اعلام کردند ایمیل مشابهی دریافت کرده‌اند خیالشان آسوده شده است.



«مجیستر» دلیل ارسال این ایمیل اشتباه را خطای انسانی در هنگام استفاده از نرم‌افزار جامع اطلاعات دانشجویان و کاربران دانشگاه اعلام کرد و ضمن عذرخواهی اعلام کرد که خطای نرم‌افزاری اصلاح شده است.


کلمات کلیدی: خطای نرم‌افزاری، سایت دانشگاه، دانشگاههای آلمان

آمار بازدید: 303 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image