ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی برگزار شد

سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی برگزار شد

سومین دوره مسابقات مناظرات ملی دانشجویی توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی طی روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار شد.


به گزارش سرویس«دانشگاهی» ایسنا، در سومین دوره مسابقات مناظرات ملی دانشجویی از میان 22 تیم شرکت کننده، تیم دانشگاه امام صادق(ع) رتبه اول و تیم جیم (متشکل از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) و تهران) دوم و تیم‌های افق و دانشکده حقوق ( هر دو از دانشگاه تهران) به ترتیب سوم و چهارم شدند.

دکتر منتظری - رییس پژوهشکده علوم بهداشتی و رئیس شورای علمی مسابقات، حجت‌الاسلام دکتر خسرو پناه؛ دبیر هیأت حمایت از کرسی‌های آزاداندیشی، نقد و مناظره، دکتر خسروی؛ معاون پژوهشی موسسه نشر و حفظ آثار امام خمینی(ره)، دکتر احمدی؛ معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان و دکتر فیض؛ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، در مراسم اختتامیه حضور یافتند.


مسابقات ملی مناظره دانشجویی
در ابتدای برنامه اختتامیه، رضا فریدزاده - رئیس سازمان دانشجویان توضیحاتی درباره چگونگی برگزاری سومین دوره مسابقات مناظره دانشجویی ارائه داد.

پس از آن دکتر منتظری؛ رییس شورای علمی مسابقات مناظره دانشجویی طی سخنانی، ضمن تشکر از سازمان دانشجویان به خاطر برگزاری این مسابقات خطاب به آنان گفت: کار شما در واقع یک عمل جهادی است، نگاه نکنید این مسابقات مظلومانه برگزار می‌شود، همه کارهای بزرگ همین طور شروع می شوند.کار شما آثار مثبت خود را در آینده نشان خواهد داد و تاریخ از شما یاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات، مطالبه ساده و شدنی رهبری است که این فضا را در دانشگاه زنده کنیم. امیدوارم در سال‌های آتی این برنامه با رونق بیشتری اجرا شود.

رئیس اسبق جهاد دانشگاهی افزود: در سال فرهنگ و مدیریت جهادی، مدیریت جهادی بدون بینش فرهنگی امکان پذیر نیست؛ بینش فرهنگی وقتی حاصل می شود که بسترها را برای رشد و تکامل جوانانمان در محیط‌های فرهنگی فراهم کنیم.

حجت الاسلام دکتر خسرو پناه؛ دبیر هیأت حمایت از کرسی‌های آزاداندیشی، نقد و مناظره نیز طی سخنانی کوتاه بیان کرد: افسوس می‌خورم که چرا وقت کافی نداشتم تا از ابتدای این مسابقات حضور داشته باشم و همه مناظرات را ببینم.

وی از سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به خاطر طراحی و اجرای این مسابقات قدردانی کرد.

مراسم اهدای جوایز با تقدیر از تیم اخلاق آغاز شد که تیم شهید رضایی‌نژاد از دانشگاه پیام نور ایلام به این عنوان دست پیدا کرد.سرپرست این تیم جایزه گروه خود را به شهدای علمی کشور خصوصاً شهید داریوش رضایی‌نژاد و شهید احمدی‌روشن اهدا کرد.

اسامی تیم‌های منتخب نیز به این شرح است:

مقام اول؛ تیم «دانشگاه امام صادق(ع)»: محمد سلیمانی، محمدرضا اصغری، مرتضی حاجی علی خمسه، امیرحسین اصل زعیم و علی غلامی

مقام دوم؛ تیم «جیم»: علیرضا هاشم‌زادگان، محمدصادق نیک‌نام، سیدنادر عجایبی و علیرضا صدیقی

مقام سوم: «تیم دانشکده حقوق» دانشگاه تهران: فاطمه چیتگری، فرناز زکایی، سیدمرتضی پورمیرغفاری و مهدی زارعی

تیم چهارم؛ تیم «افق» از دانشگاه تهران علیرضا مظلومی، حمید بکائی، محمد ابراهیمی و ابراهیم امینی

انتهای پیام

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image