ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان بیمه می‌شوند (12 مهر 91)

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان بیمه می‌شوند (12 مهر 91)

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همه دانشجويان علوم پزشكي بيمه خدمات درماني و حوادث مي‌شوند.



به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، دكتر رضا شكوهي در جشن دانشجويان جديدالورود دانشگاه علوم پزشكي همدان از اينترنتي شدن مكانيزم رزرو غذا و سلف سرويس دانشجويان خبر داد و اضافه كرد: همه دانشجويان بيمه خدمات درماني و حوادث مي‌شوند.


وی در ادامه با بيان اينكه مسؤوليت‌هاي اجتماعي، انتظار مردم و خانواده‌ها تراز بالاي دانشجويي را نسبت به دانش‌آموزي نشان مي‌دهد، اظهار کرد: آگاهي و درك جمعي از شرايط و مقتضيات كشور و جامعه زمينه تحقق مسؤوليت‌هاي اجتماعي را براي دانشجويان فراهم مي‌كند.


وي افزود: قبل از شكل گيري انقلاب اسلامي استعمار منافع زيادي در ايران و منطقه داشت اما پيروزي انقلاب و تشكيل جمهوري اسلامي منافع دشمنان را به خطر انداخت.


دکتر شکوهی اسلام را مهمترين ايدئولوژي در مقابل امپرياليسم دانست و تصريح كرد: مباني اسلام در صحنه بين‌الملل با انقلاب اسلامي ظهور و بروز پيدا كرد كه مصداق بارز آن بيداري اسلامي و بيداري مستضعفان در جهان است.


وي با اشاره به جايگاه علمي كشور در دنيا گفت: در حال حاضر در سكوي نخست منطقه به لحاظ علمي قرار داريم كه علاوه بر قرار گرفتن در بين مهمترين كشورهاي تأثيرگذار و مهم در منطقه به جايگاه 16 رشد علمي در دنيا نيز دست پيدا كرده‌ايم.


وي جنگ امروز عليه ايران اسلامي را جنگ نرم و جنگ اقتصادي دانست و بر اتحاد و پيروي از ولي‌فقيه براي جلوگيري از انحراف و غفلت تأكيد كرد.


معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشکی همدان به موضوع اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و گفت: مديران، مردم و دانشجويان بايد نحوه مديريت اقتصادي را با افزايش بهره‌وري، صرفه‌جويي و اثربخشي اقتصادي در زندگي پياده كنند تا حداكثر مقاومت در برابر استكبار ايجاد شود.


وي تأكيد كرد: دانشجويان وظيفه دارند اقتصاد مقاومتي را درست براي اطرافيان و خانواده‌ها تبيين و تحليل كنند.


وي با اشاره به فعاليت‌هاي فرهنگي و فوق برنامه در دانشگاه افزود: دانشجويان مؤظف به ارتقاء مهارت‌هاي اجتماعي در قالب فوق برنامه و امور فرهنگي هستند كه در اين راستا 10 تشكل، كانون و هيات دانشجويي در كنار 20 نشريه دانشجويي در دانشگاه علوم پزشكي همدان فعال است.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی همدان، تسهیلات دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمه دانشجویی

آمار بازدید: 502 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image