ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های پزشکی در اولويت بودجه (4 شهریور 92)

معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های پزشکی در اولويت بودجه (4 شهریور 92)

وزير بهداشت از كسري بودجه 7 هزار ميليارد توماني وزارت بهداشت با توجه به حاصل نشدن درآمدها تا پايان سال خبر داد و گفت: معاونت‌هاي دانشجويي و فرهنگي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي در صورت اختصاص بودجه وزارت در اولويت تخصيص اعتبار قرار مي‌گيرند.


به گزارش خبرگزاری مهر، دكتر سيدحسن قاضي‌زاده هاشمي با اعلام اين خبر در حاشيه نشست معاونان دانشجويي فرهنگي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور در اروميه گفت: از رقم 210 هزار ميليارد توماني پيش‌بيني شده در بودجه ساليانه سال 92، بيش از 50 درصد محقق شدني نيست بنابراين دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور به تبع اين وضعيت در مضيقه اعتبارات خواهند بود.

وي افزود: در عين حال معاونت‌هاي دانشجويي و فرهنگي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي در صورت اختصاص بودجه وزارت در اولويت تخصيص اعتبار قرار مي‌گيرند.

هاشمي خاطرنشان کرد: از محل هدف‌مندي يارانه‌ها مقرر شده بود سال گذشته 5 هزار ميليارد تومان به نظام سلامت اختصاص يابد كه اين رقم محقق نشد و پيش‌بيني مي‌كنيم با ادامه اين روند كسري بودجه وزارت بهداشت تا پايان سال به رقم 7 هزار ميليارد تومان برسد.

وزير بهداشت اضافه کرد: البته با توجه به اقداماتي كه هم اكنون در دولت تدبير و اميد آغاز شده است اميدواريم رأس يك سال تا يك سال و نيم آينده از مشكلات اعتباري حوزه نظام سلامت و دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور كاسته شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه های پزشکی، معاونت‌هاي دانشجويي، معاونت فرهنگي، دانشگاه‌هاي علوم پزشكي

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image