ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دانش‎آموزان و دانشجویان برتر سمنان تجلیل شدند (14 آبان 92)

دانش‎آموزان و دانشجویان برتر سمنان تجلیل شدند (14 آبان 92)

دانش‎آموزان و دانشجویان برتر سمنان به منظور تقویت روحیه آموزشی تجلیل شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در مراسم تجلیل از دانش‎آموزان و دانشجویان برتر فرزندان همکاران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و شهرستان‎های استان سمنان، خواستار توجه بیشتر به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم‏الله 13 آبان شد.

سیدحسن میرعماد اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در برهه کنونی باید به خوبی پرچم‏دار خون و آرمان‏های والای شهدای سال‏های پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس باشند.

میرعماد افزود: 13 آبان به واقع از روزهای مهم و سرنوشت‏ساز تاریخ انقلاب اسلامی است و باید به خوبی پاس داشته شود.

میرعماد ادامه داد: به برکت اندیشه‏های ارزشمند امام راحل و رهبری‏های داهیانه ولی ‎امر مسلمین جهان، امروز دانش‏آموزان جلودار راه اسلام هستند و مبارزه با استکبار جهانی به یک امر طبیعی برای نسل جوان تبدیل شده است.

وی گفت: دانش‏آموزان که در حقیقت آینده‏سازان کشور و نظام اسلامی هستند، باید در این زمان حساس از تاریخ کشورشان به خوبی آرمان‏های انقلاب را دنبال کنند.

میرعماد تصریح کرد: ولایت‌مداری باید سرلوحه فعالیت همه قرار بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه از ولایت، خواستار برنامه‌ریزی‌های مهم بر مبنای منویات مقام معظم رهبری شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی مرادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در این مراسم اظهار داشت: 13 آبان روز تجلی قدرت نرم جمهوری اسلامی و حضور و آمادگی آینده‌سازان کشور به عنوان طلایه‌داران سازندگی در کنار نسل‌های گذشته است.

وی با گرامیداشت روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: این روز نماد بین‌المللی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان‎خوار است.

وی با اشاره به اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران خاطرنشان کرد: در روز 13 آبان ضربه سختی به استکبار جهانی وارد شد.

ابوالفضل صیادجو، مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در این مراسم عنوان کرد: یوم‌الله 13 آبان نماد ایثار، مقاومت، پایداری و پیروزی مردم ایران محسوب می‌شود و یادآور سه واقعه بزرگ تاریخی است؛ 13 آبان 1343 سال‎روز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه، 13 آبان 1357 سال‎روز به خاک و خون کشیدن دانش‎آموزان در راهپیمایی علیه رژیم ستم‌شاهی و 13 آبان 1358 سال‎روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

وی بیان کرد: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران است و باید یاد و خاطره همه شهدای آن روز را گرامی داشت.

صیادجو اضافه کرد: ملت ایران با اتحاد و همبستگی و پیروی از رهبری همواره دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند کرد.

وی گفت: دانش‎آموزان باید بدانند که دسیسه‌های کشورهای غرب پایان‌ناپذیر است و باید با افزایش آگاهی خود مقابل این تهاجم‌ها ایستادگی کنیم.

صیادجو گفت: یوم‏الله 13 آبان به نیکی در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ثبت شد و به درستی روز پیروی از آرمان‏های انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: امسال تعداد 146 نفر دانش‎آموز در مقطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشجو از بین همکاران استانی و شهرستانی انتخاب شده و در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از آنان قدردانی شد.

کلمات کلیدی: دانش‎آموزان برتر، دانشجویان برتر، دانشجویان برتر سمنان، سمنان، تجلیل از دانشجویان

آمار بازدید: 347 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image