ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رشد 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال 93

رشد 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال 93

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بودجه کشور در سال 93، 11 درصد رشد داشته است گفت: بودجه سال 93 در آموزش و پرورش 26 درصد افزایش یافته است.



به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، علی اصغر فانی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش که در سالن کنفرانس مجتمع آموزشی فرهنگی معلمان دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که در جمع آموزش و پرورش استان حضور دارم و وظیفه خود می دانم از تمام استانداران کشور که عنایت خاصی به آموزش و پرورش دارند، تقدیر کنم و از حضور نمایندگان مجلس قدردانی می‌کنم که در مجلس بودجه خوبی را برای آموزش و پرورش تصویب کردند.


وی گفت: رشد بودجه دولت در سال 93، رشد 11 درصدی نسبت به سال 92 داشته است اما در آموزش و پرورش 26 درصد افزایش یافته است.


فانی تصریح کرد: به دلیل ماموریتی که بر عهده این وزارتخانه نهاده شده همه فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و تربیتی که زیرساخت‌های اصلی کشور محسوب می‌شوند در آموزش و پرورش تقویت می‌شوند.


وی ادامه داد: آموزش و پرورش با این همه وظایف سنگین نمی‌تواند تنها با یک وزارتخانه از پس مشکلات برآید لذا تمام نهادهای دولتی و غیردولتی باید به وزارت آموزش و پرورش کمک کنند.


فانی خاطرنشان کرد: در سطح کشور 12.5 میلیون دانش آموز داریم که در 105 هزار مدرسه تحصیل می کنند.


در ادامه دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اشاره به اینکه بزرگداشت روز معلم قدردانی از خودگذشتگی و ایثار معلمان این استان است گفت: معلم باغبانی است که هر روز با علم خود مهر و محبت را به دانش آموزان عرضه می کند.


وی گفت: آموزش و پرورش نهادی است که در همه بخش‌های سلامت، زیست محیطی، فرهنگی و ... تاثیرگذار است لذا می‌تواند فرهنگ زیبای مردم گیلان و ایران را که به فراموشی سپرده می‌شده احیا کند.


نجفی با بیان اینکه مقرر شده در سال 93 پروژه های عمرانی بالای 70 درصد اتمام یابد، گفت: زیبنده فرهنگیان استان نیست که برای برگزاری مراسم های خود سالنی در اختیار نداشته باشند، سالن هزار نفری فرهنگیان که از سال 76 آغاز شده تاکنون 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حدود 9 میلیارد تومان دیگر به اعتبار نیاز دارد که اهتمام ویژه ای شود تا این مشکل مرتفع گردد.


همچنین مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه انتخاب معلمان نمونه براساس ضوابطی است که وزارتخانه اعلام کرده اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در 12 اردیبهشت برای تجلیل از 1000 فرهنگی این استان مراسمی در مجتمع زیباکنار با سخنرانی دکتر نوبخت برگزار می شود.


وی افزود: روز 13 اردیبهشت ماه نیز مجموعه ای از معلمین نمونه استان با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار می کنند و از راهنمایی های ایشان بهره مند می شویم.


حاجتی با بیان اینکه فضای عمومی تجلیل از مقام معلم در استان شکل گرفته استفاده گفت: مقرر شده که هر اداره ای از همسران فرهنگی کارکنان خود تجلیل بعمل آورد.


وی با اشاره به اینکه در دوره مدیریت قبلی فضای یکی از ساختمانهای آموزش و پرورش استان به آموزش عالی اختصاص داده شده است گفت: اکنون خواستاریم که این فضای آموزشی به دانشگاه فرهنگیان تحویل داده شود.

آمار بازدید: 222 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image