ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وزرای علوم و آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش حاضر شدند

وزرای علوم و آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش حاضر شدند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.


قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری داتشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در این نشست، جعفری نماینده مردم بجنورد، قاضی پور نماینده مردم ارومیه، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، محمدرضا امیرنماینده کهنوج، سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان و محمد اربابی نماینده ایرانشهر سؤالاتی را از دو وزیر علوم و آموزش پرسیدند.

وی در خصوص محورهای سؤالات نمایندگان تصریح کرد: سرانه مدارس، پرداخت پاداش بازنشستگان، اتفاقات رخ داده در برخی دانشگاه‌ها، نوسازی مدارس، انتخاب سلیقه‌ای سخنرانان در دانشگاه‌ها و انتصابات در آموزش و پرورش بخشی از سؤالات نمایندگان بود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، خاطر نشان کرد: در نهایت پس از استماع پاسخ‌های وزرای آموزش و علوم، یکی از نمایندگان از پاسخ فانی و یکی دیگر از نمایندگان از پاسخ فرجی دانا قانع نشدند که قرار شد نشست‌هایی میان وزراتخانه و سؤال‌کنندگان برای تأمین نظر این افراد برگزار شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image